לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


 

 

שיר בלי שם - שלום חנוך

 

 

 

כי שירי הוא בת קול ברוח
מכתבי השלוח
מסילת חיי
געגועי
הד תפילותי

 

בדרכי הולכים איתי
נופים וניגונים
ופנים, פנים
אתה בא והולך אלי

 

כי שירי הוא משב הרוח
חלוני הפתוח
מעיין כוחי, צחוק ובכי
קץ ייסורי
אתה בא והולך אלי

 



Portrait of a Farmer - 1905-1906 - Paul Cezanne

נכתב על ידי , 13/1/2007 22:50   בקטגוריות עלי כותרת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"...בנפשו יביא לחמו" (ונתנה תוקף)


 

 

And who by fire, who by water,
Who in the sunshine, who in the night time,
Who by high ordeal, who by common trial,
Who in your merry merry month of may,
Who by very slow decay,
And who..., who shall I say is calling?

And who in her lonely slip, who by barbiturate,
Who in these realms of love, who by something blunt,
And who by avalanche, who by powder,
Who for his greed, who for his hunger,
And who..., who shall I say is calling?

And who by brave assent, who by accident,
Who in solitude, who in this mirror,
Who by his lady's command, who by his own hand,
Who in mortal chains, who in power,
And who..., who shall I say is calling?

And who..., who shall I say is calling?

And who by fire, who by water,
Who in the sunshine, who in the night time,
Who by high ordeal, who by common trial,
Who in your merry merry month of may,
Who by very slow decay,
And who..., who shall I say is calling?

 

 

Who By Fire\ Leonard Chohen

 

נכתב על ידי , 26/3/2006 00:11   בקטגוריות עלי כותרת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



It's Oh So Birdy


 

 

 

התקווה היא חינוך במהופך,

ללמד נשימה דרך חנק,

פרחים דרך עפר

 

יותר מנשימה\ נורית זרחי

 

בסרטו החדש של וודי אלן, "נקודת-מפגש", שצולם בלונדון, מופיע גם הציור הזה בשולו של גשר על נהר התמזה. בוקר טוב :)

נכתב על ידי , 24/1/2006 09:49   בקטגוריות עלי כותרת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שקט, פה לא מחוללים מהומות


 

 

 

האוניה המקועקעת\ נורית זרחי

נכתב על ידי , 17/1/2006 15:36   בקטגוריות עלי כותרת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מניע על מקומו את כנפיו


 

אווז הנייר\ נורית זרחי

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/1/2006 15:47   בקטגוריות עלי כותרת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות לבד\ יהונתן גפן


 

 

אם אני, אני בוכה
זה לא אומר שרע לי
אני בוכה כי זה מצחיק
להיות לבד להיות לבד

זה לא אומר
זה לא אומר
אולי זה משהו אחר
אולי זה חם
אולי זה קר
אולי זה סתם
כדי לומר

שאם אני, אני צוחק
זה לא אומר שטוב לי
אני צוחק כי זה עצוב
להיות אחד להיות אחד

זה לא אומר...

אם אני, אני הולך
זה לא אומר שיש לי
כל הדרכים שלי הולכות
תמיד על יד
תמיד על יד

 





נכתב על ידי , 30/12/2005 19:09   בקטגוריות עלי כותרת  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השקפה


 

נכתב על ידי , 30/12/2005 17:25   בקטגוריות עלי כותרת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אורות נפרדים מאורות


 

 

הנה פתחתי חלון\ נתן זך

 

 

הנה פתחתי חלון
אל העולם המואר
תקשיב עכשיו איך הוא שר
אם לא לי, ודאי לך

הנה מרוץ של אורות
כבים ושוב נדלקים
אורות נפרדים מאורות
ואנחנו עוד לא נפרדים

גופך שותק לי הלילה
וגם גופי התרוקן
לילה עתיק כמו הנצח
לוקח כלי ומנגן

 

 

נכתב על ידי , 29/12/2005 19:06   בקטגוריות עלי כותרת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זרות, עורות רחוקים, לא פלסף




צילם גלעד בנארי

נכתב על ידי , 22/12/2005 14:07   בקטגוריות עלי כותרת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)