לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Fragment. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

העיצבוב של הלב


 

 

למה כזבתם אורות רחוקים...

 

...מררו האורות הרחוקים לעצמם

 



 

 

נכתב על ידי , 30/7/2006 15:46   בקטגוריות Fragment  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המעומעם נחשב


 

9.8.05

 

 

כל עוד זוהר, המעומעם נחשב

כל עוד מועד, אבל עוד לא נופל...

אוסף ומתקין ומקדש

כן, ריטואלים של עשייה נכונה

ממנה ינבע האושר המזויין-

אשק לו בעיניו

 

René Magritte, Castle in the Pyrenees 1959

 

 


 

היא אמרה לו שתאהב, לנצח נצחים תאהב
לא משנה כל שיקרה, זה הגורל וזהו זה
שלא חשוב האנשים, פיות להם שידברו
אתה יודע את האמת, אני איתך הרי כעת
בבוקר נשיקה חמה, אמרו שלום למלחמה
שעוד תחזור, הרי אנחנו ביחד


והוא האמין לה, והיא האמינה גם, אז הוא האמין גם
ורוב האנשים הרי רוצים להאמין
וגם הוא, רצה להאמין
שמסביב, מסביב כולם רואים

חייך ת'חייך כולם רואים


שלום שלום הוא בחלום, אל יתעורר מהשינה
הוא מצייר לו ציפורים מחלומות של אחרים
ברחובות כבר לא ירוץ, את שמה לצעוק כבר לא יצחק
הציפורים בראש דופקות, כי חוץ מזה מה עוד נשאר

 

והוא האמין לה גם

אז היא האמינה גם

 

החיים יפים

ציפורים ציפורים ציפורים

ורוב האנשים

הרי עדיין מאמינים שהעולם יפה

וגם הוא, גם הוא חשב שהעולם שלו כזה

 

והוא האמין לה גם

אז היא האמינה גם

 

הווו הווו הוווווווווו

 

הוא האמין\ אסף אמדורסקי

נכתב על ידי , 23/7/2006 13:35   בקטגוריות Fragment  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהנערים שרים


 

 

 

הבל נשימתך נמוג הרחק בהרים

עמוד כנגד הרוח ופרוש כנף

בשחר האפור במזרח,

מצא דרך אל הקשת בענן

ויתגלה לפניך האביב

שקט...

על פני הים...

 

Fetterman Galery

נכתב על ידי , 5/10/2005 06:47   בקטגוריות Fragment  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

כשאני שואלת את שמי הלילה,

הכוכבים רק זורחים.

אל תוך האגם השחור של ליבי המותך

אוכל רק להסחף

האם המלאך יציץ לאחור

ויסתכל עלי?

ירצה להשתכשך בתוך ליבי?

 

רוחות החורף הקרב

לוחכות את הגלים

קוראות לי אל תוך האפלה.

בעיניים כבויות כמו קרח

אני מתבגרת.

יהלום מרשים ומדיף צחנה

שאינו מסוגל לשאת קרבת אף-אחד

 

 

מתוך "איש אינו יודע"

נכתב על ידי , 9/9/2005 04:27   בקטגוריות Fragment  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוב






נכתב על ידי , 21/8/2005 21:03   בקטגוריות Fragment  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

אני אקשה עליה,

היא תצטעק,

היא תאהב יותר

פלא פלאים

 היא אני היא

 

René Magritte, The Magician (Self-Portrait with Four Arms). 1952. Oil on canvas. 34 x 45 cm. Private collection

נכתב על ידי , 11/8/2005 19:12   בקטגוריות Fragment  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניצחת איתי הכל


 

ביצוע: עמיר בניון
מילים ולחן: עמיר בניון
מזל שיש אותך
תמיד את מנגנת תמיד שלמה עם עצמך
ברוך את מלטפת את מיתרי אהבתך
איזה מזל

מזל שיש אותך
את מבינה אותי ואת מראה לי את עצמי
מתלהב כמו ילד מתפנק בך
ואז אני נשאר

בסוף כל לילה אני בא
את רזי צניעותך את נותנת לי ללמוד
וריחמת עלי כמו אם
וניצחת איתי הכל

מזל שיש אותך
אני שקוע בנסתר שבך אוהב מה שגלוי
אני עבד לחוכמה שלך ואין בך כלום שפוי
איזה מזל



Paul Klee: Ancient Sound: Abstract on Black (1925) Oil on cardboard, 15 x 15 in; Kunstsammlung, Basel

נכתב על ידי , 17/5/2005 12:41   בקטגוריות Fragment  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

There is a crack in everything
That's how the light gets in

 

Anthem\Leonard Cohen


 

 


Wassily Kandinsky, The Singer

נכתב על ידי , 17/5/2005 18:35   בקטגוריות Fragment  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור\ ט.כרמי


 

 

כשהאשה בכפר הדייגים סיפרה לי

על בעלה שנעלם

ועל הים שחוזר ומת לפתחה ערב-ערב,

החרשתי.

לא יכולתי לומר לצדפי-עיניה

אהובך יחזור, או

הים ישוב-יחיה.

 

(יש ימים שאיני מוצא בהם לומר לך

אפילו מילה אחת.)

 

נכתב על ידי , 30/4/2005 20:14   בקטגוריות Fragment  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)