לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

וזאת הברכה, נשל הנחש


 

רוץ בן סוסי, רוץ ודהר! רוץ בביקעה, טוס בהר! רוצה, טוסה, יום וליל - פרש אני ובן חיל!

 

נכתב על ידי , 17/10/2008 22:53   בקטגוריות אבני דרך, ביום הזה ממש, אוויר בכיסים, בית הזיקוק, דברים בלחש, הייתי&catdesc= כתבתי, הנפש היא אפריקה, התקרה עפה, התקרה עפה פינת סולל-בונה, וואלה&catdesc= יופי, זכרונות מתוקים, זערוריים, חה!, חילופי דברים, חלום על לחם, חרש ביבבה, חשקומיצין, טה טה טהטם, יאללה ביי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מרוסנות


 

 

הצגה מעולה על פי סיפורי צ'כוב ב-"סמינר הקיבוצים" - נהדר לראות את הסיפורים הנפלאים האלה - "אוכלי חסד", "אסון", "מכשפה", "כינורו של רוטשילד", "כאב לב" - קורמים עור וגידים. ביימה עדי שגב.

 

 

חרטה\ עדי שגב

 

 

פתיתי שלג רטובים, נערמים

מתערבלים בעצלתיים

עוטפים את האוויר בניחוחות

ודוממים.

 

על הגגות

האוויר הלך ונצטלל,

היה חושך

פירורי לחם שחור, גם אור

גם חום,

גם קליפות קרח קרות

מטפטפות צורבות.

 

הרוח חגה באפלה

ככל העולה על דעתה

היה גם אור.

 

צפצוף תחנונים

עליצות, שמחת חיים,

צלילי כינור

 

צפצוף תחנונים

עליצות, שמחת חיים,

צלילי כינור

 

אור היום מתעמעם,

גוף חי מתחמם

ומעבר לחלון

נופים מתעייפים

מזג אוויר רע

 

היה חושך

ואחר כך גם אור,

פירורי לחם שחור

בדידות עמוקה

שעמום, חרטה

 

נכתב על ידי , 3/1/2006 18:16   בקטגוריות הייתי&catdesc= כתבתי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטאליק בלוז


 

 

מדהים איך זה שעודף השכלה ומחשבה יכולים להרוס את הכיף הטהור שבלראות סרט טוב.

טוב, לא בשבילי בכל-אופן - אני צחקתי, התרגשתי, לא השתעממתי לרגע, התמסרתי\נשאבתי ולא חשבתי - פשוט נהניתי, ולפעמים לא צריך יותר מזה.

לא זוכר כיף כזה בקולנוע כבר מזמן.

נכתב על ידי , 11/4/2005 09:49   בקטגוריות הייתי&catdesc= כתבתי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפגשים, או: בבקשה, צייר לי כבשה


 

 

פגשתי היום ג'ודאית חיננית, צחקנית ומשועשעת. קצת נמאס לה מהג'ודאות, והיא חושבת על לימודי וטרינריה. יכול להיות שהיא תהיה וטרינרית. ואם לא, אז אולי קופירייטרית. למה קופירייטרית? כי היא חושבת שיש לה רעיונות טובים ובעלי השפעה. היא בת חמש, לפני שבועיים, והכל באמת אפשרי.

 

"בבקשה, אני זקוק לעזרה. תודה, מכל הלב". גשר "ההלכה", איילון-צפון, איש מכופף, צרוב שמש. נושא קרטון, הכתב אלכסוני, לא משיר מבט, לא ניגש. אם יבחין ביד מזמינה, ייגש. אם לא, אז אולי ברמזור האדום הבא. איש תלוש לעולם, אבל אם לא יהיה שם בעוד שבועיים, הוא יחסר לי.

נכתב על ידי , 22/3/2005 20:29   בקטגוריות הייתי&catdesc= כתבתי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה, מוזיקה, עולם; רשמים מההופעה של דיקלה בפיוז'ן


 

 

מרגש היה לראות את דיקלה שאני כל-כך אוהב בהופעת הבכורה 'עולם'.

בטוטליות רכה היא שרה מן הנשמה את מילותיה שלה.

דיקלה חיה את המוזיקה שלה, היא מאדירה את המילים לכדי שירה-תפילה מונומנטלית. הסגנון "האום-כולתומי" של דיקלה רחוק מלהיות חיקוי או יומרה, הוא הדבר האמיתי. מרגש ונדיר למצוא יוצרת כזו בימינו.

בשמלת פונץ'-בננה סקסית, ומחמיאה, קשה להוריד ממנה את העיניים ולראות את הנגנים וזמרת הליווי, שעטפו מאחור ועשו מוזיקה נהדרת לטעמי.

הקהל, להערכתי כ-300 איש, שר ברובו עם דיקלה, הזכיר לה באהבה את המילים של 'געגועים', ובכלל היה נדמה שההופעה נגמרה מהר מדי.

נהניתי מאד, ואני מקווה להיות בהופעה הבאה שלה שוב, ואולי לראות את הביצוע של 'בוחרת להיות'.

 

 

 

אני בוחרת להיות\ לחיות את כל האמת שבי

לצחוק בקול ולממש\ לאהוב את מה שיש

אני לוקחת את הזמן\ משחררת כל בלאגן

גם אם נגמר\ גם אם נשבר

אני קיימת

 

לא ביקשת שום דבר\ אולי סתם חלק

לא רצית להיקרע בין מחיצות\ עכשיו עשי לך שקט

 

לא ביקשת שום דבר\ אולי סתם חלק

לא רצית להיקרע בין מחיצות\ עכשיו עשי לך שקט

 

בוחרת להיות\ דיקלה

 

נכתב על ידי , 26/1/2005 11:39   בקטגוריות הייתי&catdesc= כתבתי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)