לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

rewind rewind, play


 

 

חשבתי היום על "איטרנל סאן ווית' אה ספוטלס מיינד" (hehe).

על כל אותם דברים מופלאים שיכלו לקחת אותי בנתיבים אחרים.

בהקשר הזה נזכרתי בסצינה קצת הזויה שקרתה. אני יודע שקרתה. אני בטוח שקרתה.

אני זוכר את עצמי יושב ברכב, בחניון של איזה קניון. הייתי בן 22 בערך.

דפיקה על החלון שבמושב ליד הנהג.

נערה כבת 17. לא זוכר את מראה פניה, אבל זוכר שהיא היתה יפה, עיניה ברקו.

היא שאלה אם היא יכולה להכנס לרכב.

אחרי שנכנסה, היא סיפרה לי שהיא מסתכלת עלי מהצד כבר כמה דקות, ומרגיש לה שהיא רוצה לדבר איתי.

לא כל-כך היה לי מה לדבר איתה אז. חסר בטחון שכמותי, רוב הזמן שתקתי, אבל לא הבכתי אותה בשתיקתי, היא דיברה, צחקה וחייכה כמעט כל הזמן.

אמיצה שכמותה, נדלקה עלי והלכה עם זה רחוק יותר משאי פעם אעז.

האומץ הזה, האימפולסיביות הזו שובת לב.

נפרדנו והבטחתי לה שאני אבוא לתיכון שלה למחרת.

אחרי שהיא עזבה, הרגשתי שאני רוצה אותה כל-כך, לדבר איתה, להכיר אותה, להסחף איתה.

הנעתי את האוטו והתחלתי לנסוע לעבר תחנות האוטובוס שבצמוד לקניון.

ראיתי אותה שם. האטתי. כמעט עצרתי, ואז לחצתי על הגז.

לא נתתי לעצמי להסחף. לא ראיתי אותה יותר.

ומה שעצוב הוא שגם אם אראה אותה בטוח לא אזהה אותה.

כמו בסצינה מהסרט, היא ללא פנים יותר, רק עורף.

הרגע הזה הוא רגע עצוב עבורי, כשאני חושב עליו.

גם היום, אני לא בטוח שאני מסוגל לשים את ידי בכף יד מזמינה שאיני מכיר.

זה פשוט היה מהר לי מדי.

 

 

נכתב על ידי , 6/2/2005 19:53   בקטגוריות זכרונות לא ערוכים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאומן להרוג


 

 

הרגתי שלושה בני אדם.

שלושה אנשים, שלוש יריות בכל אחד.

אומנתי להרוג, לחסל. וגם לוודא.

היריה השלישית היא הוידוא.

אני הייתי מוודא ביריה בלב.

דם שניתז כמו ממטרה מיבבת.

לקחתי להם את החיים.

אבל הם לא ממש עזבו.

לא אותי בכל אופן.

 

היינו ילדים, תמהים לנוכח הרוע.

טוב, זה כשהיינו ממש קטנים.

כשגילינו את היכולת להיות רעים בעצמנו, כבר לא תמהנו.

פשוט היינו. ניסינו.

היינו חייבים לנסות להיות רעים.

זה רק כי יכולנו.

ויכולתי להרוג אתכם, והרגתי.

אלו כללי המשחק, ואתם ידעתם את זה.

 

 

נכתב על ידי , 12/12/2004 06:26   בקטגוריות זכרונות לא ערוכים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וגאס מבעד לחלון


 

 

המלוכסנת הרחוקה הזכירה לי את וגאס. יצא לי להיות שם פעמיים ב-3 השנים האחרונות. פעם אחת ל-3 ימים - שלאחריהם היתה נסיעה מופלאה של יומיים לסן פרנסיסקו, דרך היוסמיטי פארק, ובפעם השניה הייתי שם במשך כשבוע. שבוע עתיר בסלין דיון - NEW DAY ופבארוטי מהמלון בלאג'יו הסמוך. 

וגאס היא כמו קינוח עתיר בסוכר - אי אפשר לצרוך אותו באופן בלעדי. אחרי יומיים שם - אתה מרגיש שאתה רוצה לברוח. אחרי השבוע הארוך מדי שם ברחתי לניו-יורק לשבוע. שבוע של מינוס 10 מעלות, שנגמר מהר מדי...

הנה כמה צילומים מוגאס מבעד לחלון במלון.

 

 









נכתב על ידי , 8/6/2004 10:36   בקטגוריות זכרונות לא ערוכים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כף יד


 

 

הזכרון עמום למדי, אבל את המעט והעיקר אביא פה.

 

אני חושב שהייתי אז בן ארבע או חמש, לכל היותר.

אימי היקרה נרשמה לטיול שאורגן על ידי מקום עבודתה, ולקחה אותי איתה. זה לא היה הטיול הראשון שלנו יחד, אני כמעט בטוח שהיו עוד לפני - אבל אני לא ממש זוכר. בכל אופן, הרבה מהטיול אני לא ממש זוכר גם כן, אבל הוא התרחש לו אי שם בדרום, והתחושה שלי היא שזה היה במצדה, או באחד המכתשים. רוב היום צעדנו. מדי פעם עוצרים להרצאה קצרה, וממשיכים ללכת. באיזשהו שלב התעייפתי כבר ואיכשהו נשרכתי. נשרכתי בעיקר בגלל אימי שהציעה לי את ידה כמשענת חמה ונוחה, ואת כף ידה כתמיכה. צעדנו כך, ואותי זה די הרגיע. אני זוכר שהייתי שלוו, ואפילו מאושר. ושוב, פה ושם היו הפסקות - שבהם התמתחתי, שתיתי ונתתי לרוח הנעימה לקרר אותי. בגמר אחת ההפסקות שבתי לאותה היד, כאוטומט. ממשיכים ללכת. רוב האנשים היו עייפים, לכן גם לא דיברו, הליכה חרישית שכזו, שרק רעשי רמיסות מקהלת הנעליים נשמע קצובות. אני חושב שממש נמנמתי תוך כדי הליכה, על היד החמה והמערסלת. הולכים הולכים, ופתאום התעשתתי והרגשתי שמשהו לא בסדר. לא יודע להגדיר מה, אבל משהו הרגיש לי מוזר. הרמתי את ראשי בחשש, ולתדהמתי ראיתי שאני צמוד לאישה שהיא לא אמא שלי. האישה הביטה בי בחיוך, הרגיעה אותי ואמרה שזה בסדר, אמא שלך צועדת חמישה מטרים לפנינו. אני זוכר שפני האדימו ממבוכה. מהר התנתקתי מידה, ורצתי אל אמא. היום אני יודע שיכול להיות שהאירוע הזה היה סוג של אירוע מכונן. אירוע שפחד מנטישה יכול לנבוט ממנו. אמי הרגיעה אותי וצחקה, אמרה שהיא והאישה החליפו מבטים מחויכים, ובהסכמה של שתיקה התחלקו בנטל.

 

זהו, זה הזיכרון שהמילה חסד הזקירה...



נכתב על ידי , 30/5/2004 23:21   בקטגוריות זכרונות לא ערוכים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום


 

 

חזרתם אלי מן העבר-

אחרי כל כך הרבה זמן שלא ראיתיכם חיים,

ראיתי אתכם כפי שלא ראיתי כשהייתם חיים,

שמעתי את צחוקכם המתגלגל - כל כך מוחשי בבשרי-

תמונות חדשות וזוויות אחרות,

ריטשתי אתכם במעט "זמן" ,

כדי שתגדלו ותצמחו - למה שלא תהיו אף פעם.

 

בוכה בוכה עליכם



נכתב על ידי , 18/3/2004 15:07   בקטגוריות זכרונות לא ערוכים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)