לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Letters to you.



כינוי:  Speechless.

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

אולי הבעיה אצלי.


אולי באמת?

כי תמיד לי מתפקשש בסוף הכל.. כנראה עומרי צדק ואני באמת קשה.

לאדעת למה לא בא לי לדבר עם עומרי או להיפגש איתו..

יש לי פרץ רגשות מטורף לאור.. אחרי מה שהיה אתמול.. כמה אידיוט הוא יצא...

טמבל אש.

אז אין לי כוח למשו שטחי עם עומרי עכשיו.. למרות שאני רוצה שלא יכאב לי יותר...

אבל אין לי סבלנות אליו עכשיו..

אני פגועה מאור.

בא לי לבכות.

אבל בכיתי אתמול מספיק... נגמרו הדמעות.

אתה בטח זוכר מה היה אתמול ובטוח מתחרט על כמה טיפש יצאת...

דבר איתי.

למה אפחד לא מדבר איתי?

נמאס לי לנסות להבין את כולם בלי שהם ינסו לגרום לי להבין..

לא צריך.

לא לדעת לפעמים זה יותר טוב.


באילת היה נדיר רצח.


כואב לי הראש ואני על הפנים.

מוזר לי לכתוב פה אבל גם ככה אפחד לא קורא את זה.

 

יש לי יותר מידי מה להגיד.

אז פשוט לילה טוב.

 

נכתב על ידי Speechless. , 18/4/2008 02:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





353
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpeechless. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Speechless. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)