לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המלאכית בלבן


אני נערה לא רגילה אבל בכל זאת יש לי מה לספר. אתם מוזמנים להיכנס!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

תשובות לשאלון השבועי


לו היית מתבוננת בראי של ינפתא – ראי שניתן לראות דרכו את משאלת הלב העמוקה ביותר, מה היית רואה?
אממ את עצמי בעוד כמה שנים טובות

אם היה לך כדור זיכרון - כדור שקוף שהופך לאדום כששוכחים משהו, באיזה צבע הוא היה רוב הזמן?
יש צבע אחר חוץ מאדום?

לו היית משיגה שיקוי פולימיצי - שיקוי שמאפשר להיראות כאדם אחר במשך כמה שעות, לאיזה בן אדם היית הופכת?
לא עולה לי כרגע משהו

באיזה רגע בחיים היית ממש שמחה, אם הייתה לך אפשרות להזמין את אוטונוס הלילה – אוטובוס שמגיע לאסוף אותך בלילה, ומסיע אותך לאן שתרצי בהנפת שרביט?
יש כמה רגעים כאלה:קבלת תעודת ההצטיינות השנה קבלת הסלולרי הראשון שלי(ומאז עברו הרבה מים בירדן)
והרגע שבו הודיעו לי שהתקבלתי למקום שלי

אם היית פוגשת סוהרסן – יצור נוראי, שמשבית שמחה ומזכיר רגעים עצובים וכואבים, באלו רגעים היית נזכרת?
הקורס שלי לפני שנתיים והדרכה שעברתי לפני חצי שנה שבה גרמו לי להוציא את הקול שלי ושבוע לא יכולתי לדבר

אם היית נתקלת בבוגראט - חיה שמתחפשת לדבר שהכי מפחיד אותך, למה הוא היה נהפך?
מחבל

אם היה לך מחולל זמן - שעון חול שיכול להחזיר אותך בזמן אחורה, ולשנות דברים בעבר, למתי היית חוזרת? מה היית משנה?
הייתי חוזרת ללפני שנתיים ומשנה שם הכללל

אם היית פוגשת טסטרל – חיה שניתן להבחין בה רק אם ראית אדם בעת מותו, היית מסוגל לראות אותו?
אולי

ולסיום, אם היית צריכה לכלוא את עצמך באחד מספרי הארי פוטר, באיזה ספר היית בוחרת?
באף אחד מהם!

נכתב על ידי , 27/7/2005 13:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37

ICQ: 274858136  




458
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתנדבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתנדבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)