לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex with the seven Dwarfs



Avatarכינוי:  cornflakes

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מצעד הגאווהD:


כל כך רציתי ללכת הפעם. פספסתי את שנה שעברה ואמרתי לעצמי "אין מצב שאני מפספסת את המצעד הבא!!!!"

ופספסתי.

אני מקווה שיצא לי ללכת למצעד בירושלים.

אני אפילו לא התיחס לנושא עצמו ולכל ההומופוביה שמסביב כי אני פשוט מרחמת למי שיש כל כך הרבה שנאה בלב

ולא מוכן לקבל את השונה ממנו, זה פשוט בעיה שלהם.

אני מצטערת שאני לא במצעד עכשיו ומנופפת בדגל הגאווה. הייתי יכולה להיות כלכך מאושרת ברגע זה ובמקום זה אני קוראת את כל ההומופוביה שיש בישרא-בלוג. 


 


 

לא עידכנתי הרבה זמן [מה חדש?] ואפילו חשבתי על לסגור את הבלוג.

ואז הבנתי שאני לא יכולה אז חשבתי לעשות הפסקה.

ואז הומואית הגיבה לי ש"תעדכני כבר יא פלוץץץץ@#%$@%#" וזה שכנע אותי לעדכןXD

יש לי עוד איזה 6 מתכונות ובגרויות שאני צריכה לעשות, אז אני מצטערת שאני לא מעדכנת ומתחברת.



 

ראיתי את הסרט "סקס והעיר הגדולה". היה ממש נחמד. מאכזב קצת.

הייתה כולה נשיקה גאה אחת!!=[[ ועוד מיזמוז קל בין שני גברים בתחילת הסרט אבל זהו ><..

עדיף את הכי גאים שיש.=]



33333>

 

 

 

נכתב על ידי cornflakes , 6/6/2008 12:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,928
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcornflakes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cornflakes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)