לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ב-USA



כינוי:  kelly_bh

בת: 32

ICQ: 291841874 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

It's not over


                      "ב- 17.9.07 אנחנו חוזרים לארץ"
 
"זה תאריך לא טוב, אנחנו נצטרך לגור במלון ביום כיפור. טוב חוזרים ב- 24.9.07"
                                       
                                                    "גם זה לא טוב, אמא תצטרך לטוס לארה"ב למשך שבועיים שבוע אחרי שאנחנו מגיעים"
           
     "טוב נו, 15.10 תאריך סופי"
                                                               
                                                                   "ביום שני באים לעשות לנו הערכת ציוד"
 
"שום דבר כבר לא בטוח, אולי לא יבואו ביום שני"                      
 
עד שחשבתי שזהו, שזה לא יכול להיות יותר ארוך ממה שזה גיליתי שטעיתי ובגדול!
ביום שישי אמא שלי הגיעה הביתה ואמרה שאנחנו נאלץ להישאר פה לפחות עוד 3 חודשים, אבל שום דבר עוד לא בטוח.
למה?
יש דחיה ב-start up של המפעל ואין מה לעשות בארץ.
אמא ואבא מבינים שאם באמת נצטרך להאריך את השהות פה אני לא יכולה להישאר פה, אני לא יכולה להגיע באמצע דצמבר לכיתה י'.
יש בגרויות, כיתה י' זו לא בדיחה.
 
אני עדין לא יודעת כלום, כנראה שביום שני או שלישי תהיה תשובה סופית,
בשביל שהמשפחה שלי תוכל להישאר פה ואני אוכל לחזור המשפחה שלי חייבת לבוא איתי בחזרה ולארגן את הבית בשבילי,
אני צריכה להתחיל טיפול שיניים (גשר...רר...), ועוד מליון ואחד סידורים.
 
מקווה לטוב =]
מתגעגעת :[
 
Feel so damn lonely
 
 
 
 
                                                                                                     
נכתב על ידי kelly_bh , 30/9/2007 06:52  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/11/2008 10:05
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkelly_bh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kelly_bh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)