לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דלת נטרקת

I look at you all see the love there that's sleeping While my guitar gently weeps I look at the floor and I see it needs sweeping Still my guitar gently weeps


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

ראש השנה


ראש השנה מתקרב ושוב מרגיש לבד

חסר לי המשפחתיות

חסר לי החום

אני חושב שחסרה לי אהבה

להיות לבד כמו בכל שנה

או ללכת למקומות מלאים באנשים נחמדים

ולהרגיש יותר לבד

אני לא יודע מה יותר טוב

אני לא עצוב

אני לא מסכן

טוב לי

אבל חסר לי

חלק בלב

שנותן הרגשה בטוחה

חסרה לי משענת לגב

מתי אני כבר יאהב?

נכתב על ידי רוחפרצים , 13/9/2006 22:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היפים והמיצי


שורקה החתול הפרסי השעיר הביט בענין בכדור הנזלת שסבתא ברכה גילגלה באצבעותיה

מאז שזכר את עצמו ,

מעולם סבתא לא היתה נראית כה מוטרדת האם זהו איום הטילים האיראני שהדהד במוחה המצומק? נדמה כאילו כל העולם היה מונח בין אצבעותיה ומבטה המהורהר יחרוץ גורלות הוא גלגל לעצמו ג'וינט טונה ועצם את עיניו

נכתב על ידי רוחפרצים , 2/9/2006 19:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רוחפרצים

בן: 42

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוחפרצים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוחפרצים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)