לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome To The World


We've got the time, if you've got the scratch; We'll conquer your sins while she screms on her back: "Faster, save me", while the sins remain hostage...

Avatarכינוי:  medicated

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

Small beginnings. Big endings.


//this is a song about somebody else. You don't wanna hurt yourself; looking too closely//

 

זהו, אני מתקדמת. 

הכל טוב ויפה לשקוע בזכרונות מתומללים שהספקתי לשכוח, ארכיון מופלא שלי, אל חשש, אני זוכרת את הדברים החשובים ואת מי שאני גם בלי הפרטים הקטנים (כמה זועמת ושבורה שהייתי, את המילים הקשות שלקח לי שנים להשתחרר מהן ולהרפות). אבל המטרה היא להמשיך ולהביט ישר, גב זקוף ונשימות סדירות, כי לימדתי את עצמי להיות הגיבורה של הסיפור שלי וזה מסע די מפרך, לא שמתלוננת, אבל הנה אני קוראת את העבר שלי, אני מצליחה להרגיש את כל הסבל דרך מילותיי הבוסריות וכמעט להכנע לאשליה המבלבלת הזו שכל זה עוד קיים- אני אותה אחת אין ספק, אבל אני משופרת קלות ואמיצה קצת יותר וזה העיקר. לתחזק אופטימיות זה עניין של ממש, אבל זה מעולה, כי אם זה היה לי טבעי ושרירותי מדי, לא הייתי יודעת כמה חזקה אני  

אני מדברת הרבה וכרגע לחלוטין מברברת בחוסר קוהרנטיות-משהו. אבל מה אכפת לי? זה בשבילי. רק בשבילי.

זה הבית שלי, מקדש נשמתי והמקום היחיד בו תמיד זה אני ורק אני. וככה נושמים, ככה אני נושמת. מילים, מתישהו, אני יודעת, הן יסתדרו טוב יותר, והראש שלי יהיה שליו והמוח יוכל גם הוא לנשום בקלילות וזה יהיה מדהים. אני יודעת כי זה פעם לא-זוכרת-כמה שאני פה שוב. חוזרת למכני, מחליפה הילוכים בעצמי ואם הרגל תחליק מהקלאץ׳? אז נעצור, נתעשת ונתניע את המכונה מחדש. זה  בסדר וזה לא סוף העולם, זה אפילו אדיר. כי המשמעות היא שאני בשליטה, על חיי שלי ועליי.

 הסם הממכר ביותר שיש הוא נוסטלגיה. הכי מסוכן, הוא בחינם והוא שייך לכל אחד, ואני נבוכה להודות אבל כן לעזאזל אני יצור עם פגם ארור, יש לי נטייה חריפה להתמכרויות. זה לא מראה יפה וזה לא משהו להתגאות בו. עוד לא למדתי להתגבר ולהתעלות על השיט, או החלטתי אם בכלל לנסות אולי לא? אבל זה לא לעכשיו, אלו מחשבות סוחפות שצריכות להתפתח מעצמן בתת המודע שלי, לא בכוח, הן יתגבשו לתובנות או מסקנות או שלא. אך זה לחלוטין בוץ טובעני שאל לי להתקרב אליו. 

אני חושבת שאלך עכשיו. יש לי מקלחת וסיגריה ואולי בירה, וקצת לישון לפני העבודה. שם יהיה לי די והותר זמן ופנאי להמשיך במה שמתחשק. 

 

 

 

נכתב על ידי medicated , 4/6/2016 17:08  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-14/8/2017 05:21
 





32,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , זכרון והנצחה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmedicated אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על medicated ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)