לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בדרך אל ההיגיון או בדיוק בכיוון ההפוך


Welcome to paradise

כינוי:  שולע^.^ & מאשה:]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

כמה מרגש זה הבלוג עדיין לא נסגר


וואו אין לי משהו מכתוב את האמת אבל זה ממש מוזר שהבלוג עדין לא נסגר.

כמה זמן לא כתבתי פה ?!?!?!

עוד שלושה ימים חוזרים ללימודים, אני עולה לכיתה י' כבר. וואו. לא עשיתי עדין חצי מהשיעורי בית לחופש, לפחות את הפיזיקה אני חייבת לעשות, זה להגשה. היום הייתי בפגישה עם המחנכת והיא שאלה אותי איך היה החופש ומה עשיתי אז התחלתי לחשוב על זה ובעצם לא עשיתי הרבה:
1-יום עבודה (עוד לא, מתוכנן ליום האחרון)

2-אנשים שנורא עיצבנתי בחופש

3-שבועות וקצת של קורס.

4-פעילויות עם הנוער אחרי המחנה.

5- ימים במחנה.

6-פעילויות עם הנוער לפני המחנה.

7-ימים בשבוע

8-שעות לימודים כל יום בקורס.

9- +2395384542 שעות בטניס.

10- הציון של החופש (מתוך 10, כן?)

 

בהצלחה לכולם בשנה החדשה, מי יתן ואני אחזיר מעמד ולא אקרוס השנה מעומס. (לימודים +טניס +מד"א+נוער)

מריה

 

נכתב על ידי שולע^.^ & מאשה:] , 29/8/2008 11:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשולע^.^ & מאשה:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שולע^.^ & מאשה:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)