לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בת השכנים

וכשהגשם ירד ישטוף הוא את כל הזכרונות,את כל המראות את כל האכזבות אך עם זאת ישטוף הוא כמו כן את השאיפות

כינוי:  דפוקה שכזו[באמת]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אני חושבת שאני מכורה לסקס


והוא מסכן חוזר עייף וחסר כוחות ואני מתחילה לעשות פרצופים ואותם קונצים

 

לא פעם אחת ולא פעמיים ולפעמים אפילו לא ארבע והוא?עייף .מסכן כל מה שהוא רוצה זה לראות את הכרית[ ולא אותי גונחת]

 

 

 

וזה מתחיל להרוס כי כדי לספק אני צריכה ''מהצד''  .

 

אני לא יודעת..מצד אחד אני חייבת ובלי [ולא,אני לא בעד לענג את עצמי,זה לא מספק]אני משתגעת ומצד שני הוא משתגע ממני

 

אז כן אולי זו הפשרה היחידה...ללכת ולעשות סקס עם אחרים מהצד.

 

אוף אני אפילו לא מאמינה שזה יוצא לי מהפה.

 

 

 

 

 

 

לא יודעת...

נכתב על ידי דפוקה שכזו[באמת] , 17/8/2008 15:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדפוקה שכזו[באמת] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דפוקה שכזו[באמת] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)