לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"את רק זכרון בשבילי"


"זה לא עניין של ים, כי הים יכול לסבול" [בואי ונתיר\ שלמה ארצי]

כינוי:  מטאפורה.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

שניה לפני שמכבים פה את האור


אירוני שהדבר הזה יעלם, כלא היה.

מעקצץ בלב

דומע בעיניים

והרבה מעריך ומודה בכל שאר חלקי הגוף.

 

תודה שהייתם הרבה מעבר לקוראים ולשותפים בדבר הזה שנקרא דימויים

כנראה שבאמת זה יישאר רק זכרון.

 

 

אוהבת אהבת אמת.

מיכלי

 

 

נכתב על ידי מטאפורה. , 31/12/2017 18:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חסד נעורים


כשאני מתגעגעת, אני חוזרת לפה.

שונאת געגוע כפוי. גם ככה הוא יודע להזדחל לבד בלי שמבקשים, למה לעזור לו.

 

הבלוג הזה יהיה בית הקברות של שנות נעוריי.

הגיבוי היחידי בעולם שלו נמצא אצל רני, וככה אני רוצה שהוא יישאר.

לא עוד עדו, לא עוד טפשות או תיעוד לכאב הלב שהיה שם ובי ובנו.

אני גם לא כותבת יותר. אי אפשר לכתוב כשאין כאב שורף לב בנשמה.

אולי יום אחד אעשה עם זה משהו. אבל בינתיים, זה סוף הסיפור.

 

מחר אנחנו עוברים דירה. דירת שלושה חדרים בנשר, עם חתול. מה הקשר חתול. ועוד אחד טיפש.

קומה שלישית בלי מעלית, כדי שהתחת גם יהיה מעוצב על הדרך.

 

בעצם זה עצוב להיפרד.

בדיוק באתי לכתוב שאני מוקירה את האנשים שהכרתי פה. שהם היו ועדיין חלק בלתי נפרד ממני.

רני ועדי הם ללא ספק שני האנשים הכי משמעותיים שיצא לי מכל הדבר הזה שנקרא ישראבלוג.

ואני מתגעגעת לזאת שברמת גן ולזה שבקנדה. והנה המחנק בגרון והדמעות בעיניים.

 

תודה על הקריאה, על התמיכה, על הבמה שישראבלוג סיפק ועל הקהל שישב איש-איש בכסא מחשבו הוא.

תודה על המילים.

 

שונאת פרידות.

בפעם האחרונה,

לצער כולם.

מיכלי.

נכתב על ידי מטאפורה. , 16/12/2017 07:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטאפורה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטאפורה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)