לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

ינעאל רא**ק


זה כל כך מוזר להתחיל לכתוב שוב בבלוג שכנראה יעשה לי המון צרות כמו בפעם שעברה.

זה פשוט ביזיון איך שדברים אישיים חייבים איכשהו להתגלות בסיבה זו או אחרת.

 

אני מרגישה שכל מה שהיה פה בעבר זה הכל שקר אחד גדול. אני לא מזדהה עם כלום.

אם ניסיתי ליצור רושם של מגניבה ומצחיקה- יצא פאתט.

אם ניסיתי להראות עם חיים-יצאתי אהבלה.

הכי פשוט, לפי דעתי, זה לבוא ולשפוך את כל החרא שלך על ההתחלה, בלי משחקים.

לייק איט? טייק איט. דיסלייק איט? ליב איט.יא! חיובי

 

בא לי להפציץ במלא במלא מלא פוסטים מגניבים כאלה ושיגיבו לי, ושאהיה שמחה

אבל אין לי על מה לכתוב ירחם השם!

אני לא מגניבה, ואולי לא מעניינת.

אני אופה אבל לא כל כך יפה.

יש לי הערכה עצמית נמוכה,

והיום נאמר לי שהרושם הראשוני שלי לא משהו. כנאמר: "לא הבנתי למה הבאת את החנונית הזאת".

ואז המחשבות רצות, למה נראתי חנונית? כי אני נראית מכוערת? כי אני עושה רושם כזה לפי ההתנהגות? כי אני משדרת משהו לא טוב?

ולמה אני משדרת משהו לא טוב? הרי אני כל כך מנסה!!! זה נורא קשה למופנם לבוא למקום חדש, זקוף כולו, פוקר פייס של "לא אכפת לי מכם, אני שווה", לנסות לדבר ולא לפרוץ בבכי תוך כדי.

זאת תכונה נהדרת של לאגור את כל התכונות הרעות שיש בבנאדם ולהפיל את זה על עצמך. זה לקחת את כל מה שעלולים לחשוב עליך במקרים הכי קיצוניים, ולקבל את זה כמובן מאליו.

 

קשים חיי המופנמים, אז תגידו להם שהם יפים כמו שהם ותנו להם בתחת.

עד כאן!

 


נכתב על ידי , 12/9/2010 23:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-13/9/2010 00:11
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)