לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתוך חייו של שניצל.


שמתם לב למספר הבלוג המאגניב שיש שם למעלה? [NOT]

Avatarכינוי:  Maya .

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

נגמר.


חשבתי לכתוב את הפוסט הזה, ובדיוק ראיתי אצלה פוסט דומה... מחזק את דעתי.

אז, הבלוג נסגר, בלי יותר מדי בלבולי שכל.

הייתי מנמקת סיבות, אבל אין פה אף גולש קבוע אז אני מוותרת על החלק הזה.

 

היה נעים, היה נחמד, וביי.

נכתב על ידי Maya . , 12/12/2007 11:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"ואם את רוצה לברוח, תברחי..."


ואני רוצה.

בזמן האחרון אין לי ממש מושג מה אני עושה עם עצמי.

אני רוצה את הטוב ביותר.

אני הופכת את זה לגרוע ביותר.

 

רע לי.

נכתב על ידי Maya . , 11/12/2007 09:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בטח לא ידעתם, אבל קקי של גמל זה ה-דבר. תשאלו את אבא.


לצאת איתם לנופש עלק לארבעה ימים.

כשהם מעירים אותי בתשע וחצי בבוקר ומכריחים אותי לצאת לארבע שעות טיול באיזה חור.

כשאבא שלי כל חצי מטר מוצא איזה חרא של גמל ומתרגש כאילו זה איזה נס משמיים וממש עכשיו כל הכסף של ביל גייטס עובר אליו ובאותו הזמן הוא גם רואה את אחמניג'לעאחג [נשיא איראן אני חושבת] ואולמרט לוחצים ידיים.

כשאמא שלי מתנהגת כאילו היא גילתה את אמריקה כשהיא רואה איזה הר מסכן.

כשאני צריכה להיות תקועה באוטו עם שני אחים שלא מסוגלים לסתום את הפה לשתי שניות.

כשאי אפשר לשמוע מוזיקה באמפי כי כל פיפס קטן של רעש מפריע לאבא בנהיגה, ואם כבר שומעים משהו ברדיו זה חייב להיות משהו מלפני שמונים שנה.

ככה בערך זה עבר. ועכשיו, בפעם השלישית עם המסנג'ר השלישי שאני פותחת בזמן האחרון, שוב ברוב חכמתי שכחתי את הסיסמא. גאווווון.

 

ומחר אני צריכה לצאת לאיזה טיול מסתבן בירושליים וחברה של אחותי שהיא כונפה לא פחות באה אלינו עד סוף החופש.

 

זהו בערך. סתומרת לא שנגמר לי על מה להתלונן, אבל אין לזה טעם...

אז... נתראה בשמחות [אני מקווה].

ואולי יהיה פה איזה נס חנוכה ויהיה חג שקט...

 

אגב, בא לי על עיצוב חדש..

אם אתם מכירים איזה בלוג עיצובים טוב תשלחו D:

נכתב על ידי Maya . , 9/12/2007 19:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

444

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)