לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Seabiscuit An American Legend


לפעמים צריך ללמוד "לשחרר את התקווה שהעבר היה שונה"- משפט שלי... P=

כינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

אההה אני מתה להכנע ולהזמין אותך איתי לרופיייי



נכתב על ידי , 10/10/2009 20:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איךךך


איך לעזאזל את עושה את זה?

למה זה נראה כאילו את ממשיכה הלאה ככ מהר.
אני מתחרפנת כל היום הזה.. כל שניה חושבת מה את עושה, עם מי את מדברת, עם מי את יוצאת בערב- הרי תמיד זה היה הערב שלנו, הערב שיצאנו ביחד ואף בנאדם בעולם לא יכל לשנות את זה.
כל שניה חושבת האם לשלוח לך הודעה או האם להתקשר. שניה אחת אומרת לא אבל אחרי חצי שניה שואלת את עצמי שוב את אותה השאלה.

וכששלחתי לך את ההודעה ענית תשובה קצרה או תודה מקסימה... אני באמת לא יודעת מה לחשוב כבר אדישות או שפשוט לא יודעת מה להגיד?.
הרי יש לך אותו... את חבר שלך... הוא מקל לך על כל העיניין- יש לך מישהו קרוב אליך מישהו שאת אוהבת.
מה יכול להקל יותר מזה? לא נראה לי שיש...
והשבוע יש לך שבוע עמוס שגורם לך לא לחשוב על כלום... לא עלי...

אני מרגישה שבורה.. כואבת... חסרת מילים...

מה עושים?
קשה להתעלם, קשה לא לדעת מה את עושה ומה עובר עליך.
ביקשת שאמשיך להתעניין בך... ותאמיני לי הכי מעניין אותי בעולם כרגע זה מה שאת עושה/ חושבת או רוצה... אבל אין לי שום דרך להראות לך את זה הרי אתמול סגרנו הכל.
אם סגרנו הכל אתמול אז מה היום אני אדבר איתך? זה לא הגיוני...

האמת שהייתי שמחה להשען על מישהו... שידע הכל ויתמוך...

את חסרה לי ככ....


נכתב על ידי , 10/10/2009 19:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקופה חדשה





מחקתי את הכל....


למה? באמת שלא יודעת... כנראה שבכל זאת הדברים צריכים להשאר עדיין בפנים...
לעכל הכל.
להסגר על מה שאני רוצה.
לעכל את ההרגשה שפעם ראשונה בחיים אני לא נלחמת על מה שאני רוצה. על ההרגשה שאתה לא משיג את מה שאתה רוצה.
תקופה חדשה- היום היא מתחילה. אבל תכלס הראש שלי עדיין נמצא איפשהו אתמול. איפה ההגיון? - אתמול סיימנו הכל וזה רק גרם לי לרצות לחדש הכל!
את- שיהיה לך המון בהצלחה - מקווה שתיהיה מאושרת.



"לשחרר את התקווה שהעבר ההיה שונה" - כנראה שהמשפט הזה שחשבתי עליו לפני המון זמן עדיין שימושי...

נכתב על ידי , 10/10/2009 12:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לseabiscuit =P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על seabiscuit =P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)