לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shlomo Shapira’s Blog

שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

7/2010

" זה אני 7966 – B " - ספר ל- שמואל גל - שמעון פרס כתב:סיפור חיים מ"סיפורי חיים של גיב


 

 

שלמה שפירא

 

 

סיפור חיים מ"סיפורי חיים של גיבורי שואה, בכאב, באימה ובאומץ"

כך כתב נשיא המדינה, מר שמעון פרס ל- שמואל גל עם הוצאת ספרו:

" זה אני 7966 B " בהוצאת דוקוסטורי (ע"ר) , תש"ע 2009

 

" במילים פשוטות מגולל המספר את קורותיו בימי השואה, דף אחר דף , נפרשת בפני הקורא מסכת קרבות של ילד יהודי קטן נגד המשטר הנאצי הקם להרגו...זהו סיפור גבורתו של ילד לוחם שבגר והתגייס לפלמ"ח, שהשתתף בקרבות שחרור הנגב במלחמת העצמאות והיה למפקד בצה"ל, אך מעולם לא לחם במלחמה קשה מזו שלחם בילדותו, בימי מלחמת העולם השנייה. "

 

"... כשהגעתי לארץ ישראל, ילד יתום ובודד, שמעתי אנשים אומרים, "הם" כלומר, אנחנו, "הלכו כצאן לטבח". איני שוכח את הזעזוע שפקד אותי לשמע הדברים האלה. אנשים, נשים וטף, ללא נשק בידיהם, לא הלכו כצאן לטבח, אלא כשבויי מלחמה שהוצאו להורג על לא עוול בכפם, ואלה ששרדו, כמוני, לחמו בקרבות חסרי סיכוי כמלחמת דוד בגולית..."

 

 

 

 

 

" זה אני 7966 – B " - ספר ל- שמואל גל - שמעון פרס כתב:סיפור חיים מ ...

11 יולי 2010 ... שלמה שפירא. סיפור חיים מ"סיפורי חיים של גיבורי שואה, בכאב, באימה ובאומץ". כך כתב נשיא המדינה, מר שמעון פרס ל- שמואל גל עם הוצאת ספרו: ...
israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode... - לפני 27 דקות
 
 

הבלוג: שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר - Shlomo Shapira הקטע: &quot; זה אני 7966 – B &quot; - ספר ל- שמואל גל - שמעון פרס כתב:סיפור חיים מ&quot;סיפורי חיים של גיב 11/07/2010: ... שלמה שפירא סיפור חיים מ"סיפורי חיים של גיבורי שואה, בכאב, ...

נכתב על ידי , 11/7/2010 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 85

תמונה




קוראים אותי
59,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShlomo Shapira אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shlomo Shapira ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)