לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shlomo Shapira’s Blog

שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

"מסתובבות" חנוכיות לא-כשרות ובכמותן ניתן להציג תערוכה גדולה


שלמה שפירא

 

 

"מסתובבות" חנוכיות לא-כשרות ובכמותן ניתן להציג תערוכה גדולה

 

בשנים עברו שבוי הייתי בחיפושׂ אחרי חנוכיות ובין השאר הייתי נדהם לראות איך יוצרים

חנוכיות לא כשרות, כמו למשל אותה חנוכיה שקָניה יוצאים מקשת של צנור מים מברזל ואם היו

מציבים בהם את הנרות היו כולם פונים אחד כלפי השני והיתה מתקבלת להבת אש אחת גדולה.

את החנוכיה הזאת ראיתי באחת החנויות ב"שוק הפשפשים" ביפו .

כששאלתי מה מחירה, השיב לי המוכר הערבי – 40 שקל.

 ואני מחזיק בחנוכיה ושואל אותו

האם ניסה להציב נרות בה ומיד הזכרתי לו ונזכר שיש בעיה.

לאותו מוכר "הרבצתי" שיעור בחנוכיות כשרות .

פתאום הוא הציע לי אותה ב- 10 שקל - .

הודיתי לו ולא קניתי.

 

 

 

"מסתובבות" חנוכיות לא-כשרות ובכמותן ניתן להציג תערוכה גדולה - שלמה ...

israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode... 
 שלמה שפירא "מסתובבות" חנוכיות לא-כשרות ובכמותן ניתן להציג תערוכה גדולה בשנים עברו שבוי הייתי בחיפושׂ אחרי חנוכיות ובין השאר היית.

 

 

 

שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר נכתב ע"י: Shlomo Shapira
כותרת הקטע: "מסתובבות" חנוכיות לא-כשרות ובכמותן ניתן להציג תערוכה גדולה.
טקסט מהקטע: ... חנוכיות לא-כשרות ובכמותן ניתן להציג תערוכה גדולה בשנים עברו שבוי הייתי בחיפושׂ אחרי חנוכיות ובין...

עודכן ב: 14/05/2012
נכתב על ידי , 14/5/2012 07:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 85

תמונה




קוראים אותי
59,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShlomo Shapira אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shlomo Shapira ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)