לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shlomo Shapira’s Blog

שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

9/1976 שמעון פרס: ...אני מושפע מאוד מהיסטוריון צרפתי, בראידל שמי, שפירסם ספר מזהיר על המזרח-התיכון,


שלמה שפירא

 

 

שמעון פרס: ...אני מושפע מאוד מהיסטוריון צרפתי, בראידל שמי, שפירסם ספר מזהיר על המזרח-התיכון ובו הוא טוען, כי הפוליטיקאים שמים יותר מדי את לבם למאורעות שוטפים, ופחות מדי להתפתחויות הגיאוגרפיות, הסוציולוגיות והכלכליות. צריך, אמנם, לעקוב אחרי הארועים אבל מדי פעם עלינו להעיף מבט יותר רחב ולעשות השוואה לא רק בין מלחמת ששת הימים ומלחמת יום הכיפורים, אלא גם בין מצרים של המאה ה-19, לעומת זו של המאה ה-20...

 

ראה: ראיון השבוע עם שמעון פרס, שר הבטחון. מראיין: דב גולדשטיין.

מעריב, ספטמבר 1976

 

מי הוא בראידל שמי ומה שם ספרו? נסיתי לברר ולא הצלחתי!

 

9/1976 שמעון פרס: ...אני מושפע מאוד מהיסטוריון צרפתי, בראידל שמי, שפירסם ...

israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode...
 שמעון פרס: ...אני מושפע מאוד מהיסטוריון צרפתי, בראידל שמי, שפירסם ספר מזהיר על המזרח- התיכון ובו הוא טוען, כי הפוליטיקאים שמים יותר מדי את לבם למאורעות שוטפים, ופחות מדי ...

 

 

שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר נכתב ע"י: Shlomo Shapira
כותרת הקטע: 9/1976 שמעון פרס: ...אני מושפע מאוד מהיסטוריון צרפתי, בראידל שמי, שפירסם ספר מזהיר על המזרח-התיכון,.
טקסט מהקטע: ... שמעון פרס: ...אני מושפע מאוד מהיסטוריון צרפתי, בראידל שמי, שפירסם ספר מזהיר על המזרח-התיכון ובו הוא...

עודכן ב: 03/10/2012
נכתב על ידי , 3/10/2012 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 85

תמונה




קוראים אותי
59,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShlomo Shapira אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shlomo Shapira ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)