לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shlomo Shapira’s Blog

שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

שמעון פרס: לפעמים אדם לאדם הוא תווית.על "הנץ" ו"היונה" כתוויות.שמעון פרס ל"


שלמה שפירא

  

  

שמעון פרס: לפעמים אדם לאדם הוא תווית.

 על "הנץ" ו"היונה" כתוויות. (בהקשר לשמעון פרס)

ראיון עם שמעון פרס ל"דבר", 15.4.1977

  

  

"דבר": קראנו שבוואשינגטון טוענים כי אתה כמועמד לראשות הממשלה נוח פחות למה שנקרא "ההתקדמות לשלום", מראש בממשלה הקיים: שאתה "ניצי" יותר. מה אתה אומר על טענה זו?

  

פרס: קודם כל אינני מרגיש כל צורך להצטדק. יש בליבי הסתייגות מוחלטת מכל הדבקת התוויות האלה. לפעמים נדמה לי שבישראל ובעולם אדם לאדם הוא תווית.

בעצם, אינני יודע מה זה "נץ" ומה זה "יונה". עבדתי שנים מרובות ליד בן-גוריון, ואולי מישהו יאמר לי מה הוא היה - "נץ" או "יונה". בך הכל הלא בדברים העיקריים אנחנו מאוחדים, והבעיה האמיתית היא תרגום מצב פוליטי לשפת ההכרעות הריאליות, ואני חושב שיש מצבים המחייבים הכרעות. אני מכיר "יונים" שמוכנות להילחם עד טיפת דמן האחרונה שלא לעשות הסכם, אלא אם כן, זה הסכם שלום מלא. למשל, ואני מכיר "ניצים" המוכנים לוותר על שטחים בגלל מצב מלחמה...

  

  

שמעון פרס: לפעמים אדם לאדם הוא תווית.על "הנץ" ו"היונה" כתוויות.שמעון פרס ל"

israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode...
שלמה שפירא שמעון פרס: לפעמים אדם לאדם הוא תווית. על "הנץ" ו"היונה" כתוויות. (בהקשר לשמעון פרס)

  

  

  

שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר נכתב ע"י: Shlomo Shapira
כותרת הקטע: שמעון פרס: לפעמים אדם לאדם הוא תווית.על "הנץ" ו"היונה" כתוויות.שמעון פרס ל".
טקסט מהקטע: ... שמעון פרס: לפעמים אדם לאדם הוא תווית. על "הנץ" ו"היונה"כתוויות.(בהקשרלשמעון פרס) מראיון עם שמעון ...

עודכן ב: 13/10/2012
נכתב על ידי , 13/10/2012 14:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 85

תמונה




קוראים אותי
59,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShlomo Shapira אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shlomo Shapira ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)