לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shlomo Shapira’s Blog

שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

"תעלומת העגילים" מתוך "מהמחתרת בבבל לממשלת ישראל" ל- שושנה ארבלי-אלמוזלינו,הוצאת


שלמה שפירא

  

  

תעלומת העגילים

"תעלומת העגילים" מתוך "מהמחתרת בבבל לממשלת ישראל" ל- שושנה ארבלי-אלמוזלינו, עורך הספר: עמוס כרמל, עם כ- 14 עמודי-תמונות, הוצאת הקיבוץ המאוחד, 1998

בספר הקדשה:

לאבי שמואל ז"ל,

שלא זכה להגיע לארץ-ישראל עם כל משפחתו

לאמי ספירה (שדרה) ז"ל,

שלא זכתה לראות את הישגי בחיים הפוליטיים והפרלמנטרים

לאישי היקר, יבדל"א, נתן אלמוזילנו, חבר לחיים וידיד נאמן

לשלושתם מוקדש ספר זה.

 

...כנשיאת המכון והמרכז למורשת יהדות מוצל, אני משקיעה בעשייה זו את מיטב מאמצי ומקווה שכל יוצאי מוצל יתגייסו למשימה זי...

 

תמונה שמספרה 75: עם אלוף פיקוד הצפון יצחק מרדכי במרכז מורשת יהדות בבל, 1995.

תמונה שמספרה 76: שושנה נפרדת מהכנסת. בתמונה: יו"ר הכנסת דב שילנסקי ושר התחבורה משה קצב. 1992

תמונה שמספרה 77: הנהלת מפלגת העבודה במפגן אחד במאי, 1988. צועדים בראש:

                          שמעון פרס, יצחק נבון, ירוחם משל, יצחק נבון, שושנה ארבלי-אלמוזלינו ועוד.

תמונה שמספרה 68: שרת הבריאות, שושנה ארבלי-אלמוזלינו

                          מודה לגילה אלמגור

                          על פועלה במשך שנים למען ילדים חולי סרטן,

                          ולזמרת עפרה חזה

                          על הופעתה בהתנדבות באירוע אמנותי בהיכל התרבות, 

                          שהכנסותיו היו מיועדות למחלקת ילדים חולי סרטן בבית-החולים "בילינסון",  1987.

  

תעלומת העגילים    (עמוד 116)

זוג עגילים מאוחסנים זה שנים רבות בקופסה בארון בביתי. בציפייה לאשה שנתנה לי אותם בהצגת אופרה בלנינגרד ב-1963. אני זוכרת בבירור את קווי פניה, אבל אינני יודעת מה היה שמה. היא נותרה אלמונית וסודה לא נגלה לי.

הייתי בטוחה שהשגריר צ'ובחין ידע את אשר הוא אומר כשהודיע לי על הופעת שמי ברשימה השחורה של הקג"ב, ולכן חשבתי כי אין שום סיכוי שאשוב ואבקר בברית-המועצות. אך מהר התברר שלא היתה זו אלא בדיחה ציניצ. בקיץ 1963 נערכה במוסקובה ועידה עומית נוספת של פדרציית הנשים הדמוקרטיות, ואיש לא ניסה למנוע את השתתפותי בה....

 

 

 

"תעלומת העגילים" מתוך "מהמחתרת בבבל לממשלת ישראל" ל- שושנה ארבלי ...

israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode... 
 שלמה שפירא תעלומת העגילים "תעלומת העגילים" מתוך "מהמחתרת בבבל לממשלת ישראל" ל - שושנה ארבלי-אלמוזלינו, עורך הספר: עמוס כרמל,

 

 

שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר נכתב ע"י: Shlomo Shapira
כותרת הקטע: "תעלומת העגילים" מתוך "מהמחתרת בבבל לממשלת ישראל" ל- שושנה ארבלי-אלמוזלינו,הוצאת.
טקסט מהקטע: ... שושנה ארבלי-אלמוזלינו, עורך הספר: עמוס כרמל, עם כ- 14 עמודי-תמונות,הוצאת הקיבוץ המאוחד, 1998 בספר ...

עודכן ב: 16/04/2013

נכתב על ידי , 16/4/2013 10:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 85

תמונה




קוראים אותי
59,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShlomo Shapira אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shlomo Shapira ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)