לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shlomo Shapira’s Blog

שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2019

שלמה שפירא: גם אני אתיופי / הבעת דעה


שלמה שפירא
                          חל איסור להעתקת קטעים מבלוג זה - הבלוג של שלמה שפירא, משורר
גם אני אתיופי

אתיופים מפגינים.
גם אני אתיופי.
גם אני האתיופי שלפעמים שׂמח לפעמים בוכה לפעמים צורח לפעמים שר לפעמים גם לי אין דורש וְאִם דרשתי, לא ממש קבלתי את שׂכרי.
גם אני עדיין מתרוצץ והתרוצצתי,מי לא יבין אל עקימת גבי וחוטמי  שאומרת דרשני.
הוא דוד - בן גוריון האתיופי
אני שלמה - שפירא האתיופי
נוכל להתבכיין, נוכל לכעוס, נוכל להפגין, אבל לא לחסום כבישים ולשׂרוף צמיגים ולהתפרע.
אסור לשׂרוף בית-קיץ שבקיץ שׂריפתו ובחורף טביעתו 
כי כולנו נמצאנו בסירה אחת מן הגולה אל המולדת.
צריך לזכור:
שדרכו של העולם - אם החָמוֹר נמוך, כל הבא ירכב עליו
ואם אני אתיופי חכם - מתוך הביצה אצרח, אהרוס קירות מחיצה ואבקע
כי כל אדם מנסה להיות אדם בכנפי צפור שיר.
מוזר איך עור-אדם עדיין רגיש כל-כך
בעולם פתוח בעולם גלובלי בעולם להטבי בעולם ששר אך עדיין מתבכיין, אלים, חוסם כבישים ושר מחאה
עדיין השׂערות עקשניות ומצמררות על ראשינו.
גם אני מפגין לצדק אמתי בהפגנה אמתית כי גם אני אתיופי אמתי.

3.07.2019
נכתב על ידי , 3/7/2019 03:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 85

תמונה




קוראים אותי
59,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShlomo Shapira אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shlomo Shapira ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)