לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Fabulous Life


אממ.. בלוג 0.0?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

気持ち悪い。


מי שיודע מה כתוב בכותרת, מלך =)
מבולבלת נורא,
נורא =0
אולי בגלל הקפה המשוקס שאני שותה עכשיו XD
פאקינג שחור! אני מכורה!
אז ככה...

עוד מעט אני אעשה פושט מיוחד,
עדכון מאילת!
כן, אילת,
אני אשתדל לעדכן מהמלון מג'יק סאנראיז
אני נוסעת לאילתבשביל מחנה אימון טניס D=
ואני מפספסת מבחן במתמטיקה!
יאיי!!!!
העיקר, שאני ועדן נחרוש את השש שעות נסיעה על הפלאפונים שלנו XD
נשמע BE YOUR GIRL ועוד שירים מאייר ונשמע דרייק בל ואמה רוברטס D=
ונשלח זו לשו תמונות בBLUETOOTH
טוב..
אז תגידו, פארק תמנע מומלץ? כי אני נוסעת לשם >>
טוב, עזבו את זה.
הכרתי חברה חדשה,
קוראים לה דיאנה BAKANEKO כינוייה.
היא שולטת!!!
היא ציירת מעולה,
היא רואה אנימות שולטות(פרוטס באסקט,בלאק קאט, אלפן לייד ועוד)
והאישיות שלה היא כמו של HARUHI SUZUMIYA
ממש בולXD
טוב, קיצר, גיליתי כמה לינור .א. היא חברה טובה,
אנחנו ממש מתחילות להיפתח זו לזו, מספרות סודות ומראות זו לזו את מה שכתוב להן ביומנים האישיים...
(XD)
היא ממש חברה טובה.
אני וליאת שוב לא חברות, השלמנו, ואז מאיזו שטות שוב רבנו,
אבל, לא אכפת לי,
הפעם אני רצינית,
כי נמאס לי ממה שאני מרגישה.
טוב,
חרשתי מספיק,
ורק שתדעו:
L שולט, למה?
כי ראיטו לא XD
ולא היה מגיע לו למות.

נכתב על ידי , 8/2/2008 19:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 



מצב רוח כרגע:


1,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאף אחת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אף אחת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)