לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של ע מ י ת ד ה - פ ז

כלום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

ההרגשה הזאת..


אממ.. באמת שאין לי מה להגיד
אני שקוע במחשבות של עצמי שאולי עשיתי טעות אבל שזה חוזר אלייה והכל טוב איתה זה ניהיה מגעיל ומעפן ונהרס אחרי מספר דקות
זה משגע אותי..
אני לא יודע מה להרגיש כבר.. אני לא יודע מה להגיד לחשוב או לעשות.
אני לא רוצה אותה כבר.. אני לא רוצה אפחת.. אני רוצה בכללי.
אני לא רוצה אהבה... אני רוצה חלומות. אני רוצה משהו שלא יתגשם..
אני רוצה יותר מדי! אני לא פועל!
וגם אם אני פועל אז זה לא נכון... אני מרגיש מעוקה על הלב ואין לי מושג למה.. ההרגשה של כיתה ג' חוזרת
ואסור שזה יקרה. אסור! אסור פשוט אסור. הבטחתי משהו לאמא. לא חושב ככה יותר.
אולי הדמעות צריכות פשוט לצאת החוצה כבר..
אולי התשוקה והרצון גורמים לי לכאב... אני לא יודע מה אבל משהו בתוכי אומר לי, לא לעשות טעות.
אני רוצה להיות נאהב אבל אני כבר כזה..
אני רוצה ואין לי מושג מה....
כואב לי וקצת מבואס לי.. ואני לא יודע למה..
הרגשות שלי מעורבבים ואין לי מושג למה...
היא שלחה לי שיר שריגש אותי. ואני לא יודע למה.. המילים פשוט כנראה נגעו בי בצורה כלשהי
ונמאס לי מהרגש הזה.. שכבר אצלי בזמן האחרוון של תשוקה של רצון...
אני מוותר עלייך. אהבה אני עוזב אותך. ואני לא חוזר.
לא מתאהב ולא יתאהב ולא יאהב...
רק אם זה באמת יקרה ... לא יכתוב ולא יגיד
לא ישיר ולא יכאב..
את תבואי שתצטרכי לבואי נתראה אי שם בעתיד הרחוק הנטול אהבה מבחינתי.

http://www.youtube.com/watch?v=t-e_R6ZJKIE
נכתב על ידי , 30/1/2010 23:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדייפיי^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דייפיי^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)