לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי F זאת לא מילה גסה


סתם עוד אחת..

Avatarכינוי:  לאה =]

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

סתם עדכון(:


 

אז הייתה לי יומולדת לפני שבוע בדיוק.. גל מאיה ונעם עשו לי פעולה (העלק) כמו בצופים ליומולדת חח

והיו ילדים קטנים שהציקו לנו.. היה מצחיק..

עבדנו על אנשים בטלפון.. אמרנו לילד להגיד שהוא מרקו ושישאל אם ראו את אמא שלוD:

ובערב היה ערב מגמות חבר של מאיה בא.. ואז שתינו עם הנתנייתים(; חח


 

ל"ג בעומר היה...... ערב נשכח.. שמה שאני זוכרת ממנו לא ישכח חחח

היו קטעים הזויים ומטומטמים.. גרמתי לאנשים להתעצבן

מצטערת..וגם אמרתי את זה

 

אבל יאללהה עבר חח


התחילה תקופת הבגרויות... לא נחמד, אבל גם את זה אני יעבור(:

עם קצת מוטיבציה והרבה ריטלין(: חח

 

מחר יש לי סמינר קיץץ!!

ב27.5 אני חוגגת יומולדת עם עידן IMG ועוד נספחים יומולדת במועדון הגאיהה(:

יהיה אדירר(; (בע"ה) כרטיסים- אצלי למי שרוצה.

 

ואז בבוקר אני שטה ליוון או טורקיה.. חח (בע"ה)

עם מאיה הילה ואמא שלה.. יהיה טירוףףףף!

 

 

 



קוקה קולה וילג'(: בקרובב

נכתב על ידי לאה =] , 21/5/2009 22:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Eshel. ב-29/5/2009 20:01
 





7,804
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)