לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NiNiCkNaMe


באו נראה...XD קוראים לי ניק ו אני משועממם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010


ו שוב אני בבסיס, שבוע וחצי אחרי הפוסט הקודם 

המצב לא מעודד במיוחד 

אני בריתוק 21 .. זרקתי ים כסך שלא ממש יש לי על שטויות מסביב.... 

ו אני לא ממש יודע מה לעשות עם עצמי .. 

עכשיו אני לא כותב כמו עילג לפכות לא צריך לשבור תראש בשביל לכתוב 2 מילים, קניתי לעצמי מקלדת לבסיס.. 

DUH 

 

 

סטס אני יודע שאתה היחיד שקורא את זה , אבל לא כיף, צריך לשחז תבלוגיידה הזאת ..

תפתח ת BLOGME כבר OMG

נכתב על ידי , 26/2/2010 20:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יהיה בסדר .. אני עייף


כן אחרי שנה וחצי החלטתי להיכנס ולחפור קצת ..
כן 2 וחצי בלילה,כן אני בבסיס
וכן אני אמור להישפט
צבא זה חראאאאאא
אני מצטער על היום שהתגייסתי{אולי החברה' מהבסיס מכירים את הצד הזה שלי פכות}.. אבל אין מה לעשות כולנו אזרחים , גדלנו פה וחייבים לתת יד למדינה המתפוררת שלנו ..
אז טוב אני כותב פה .. אין לי מה לכתוב ובכל זאת הפוסט יצא ארוך וחופר ....
אני שנה וחודשיים בצבא, מתעסק בתחמושת משובץ בקיבינימט... בקעת הירדן
...
הרבה דברים השתנו מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה ..
התגייסתי לצבא
עברתי דירה
הוצאתי רישיון
אחותי התחתנה....

ארבעה דברים לכאורה שגרתיים שעברו עלי כמו משאית כל אחד ..

חיי צבא זה קשה למרות שאני ג'ובניק (ו זה לא קשור למה שדיברתי עליו לפני זה) עדיין
יש לי מפקד
למפקד יש מפקד
למפקד של המפקד יש עוד מפקד .... ובלא בלא בלא בלא .. זה לא נגמר ,
עכשיו כשמקבלים על הראש מלמעלה ..... אכלתם אותה =\
אני אכלתי אותה בשמירה
פשוט התעפצתי לכמה דקות
BOOOM מח"ט =\
אכלתי אותה





טוב אני זזתי לישון אני סתם חופר ..
 
נכתב על ידי , 17/2/2010 02:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNiNiCkNaMe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NiNiCkNaMe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)