לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

great expectations

לא חי ולא מת (בעיקר לא חי) החיים בסופרפוזיציה
כינוי:  החתול של שרדינגר

בן: 20

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

פה קבור הכלב


או המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה מאוחרת.

דברתי עם חברה טובה לאחרונה. היא סיפרה לי בצער רב שהכלב שלה בדיוק מת . אחרי השתתפות בצער היא סיפרה לי שהיא שלחה את בעלה לקבור אותו במערה באיזור. איך בדיוק יש מערות שם באיזור לא היה ממש ברור, אבל הפתרון נשמע סביר למדי. לדבריה זה גם מה שבעלה חשב, וגם עשה בפועל.

יומיים לאחר מכן היא התקשרה אלי וסיפרה לי שהכלב חזר. ממש בית קברות לחיות.

מה התברר? בעלה בסופו של דבר לא קבר את הכלב, אלא הניח אותו בתוך המערה. הכלב (מן הסתם) לא מת. ככל הנראה הוא רק נכנס לעלפון, וכשהתעורר חיפש את דרכו הביתה וגם מצא.
ומה מוסר ההשכל כאן?
נכתב על ידי החתול של שרדינגר , 27/7/2008 20:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פט ב-26/4/2009 11:40



15,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחתול של שרדינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החתול של שרדינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)