לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Museum


ברוכים הבאים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2018

שישי שקט


היום התחיל קצת עקום כי יצאנו די באיחור לסידורים, אבל בהמשך דברים התחילו להסתדר. 

הספקנו לקנות את הדברים שרצינו, לאכול את החומוס שאנחנו אוהבים ולנסוע למשתלה ממש מיוחדת.

 

המקום נקרא ״משתלת הכפר החדשה״ והיא שונה מאוד ממשתלות אחרות. 
יש בה כל מיני כלים מעוצבים לגינה למרפסת או לבית. בכללי אווירה נעימה וייחודית שכזו.





 





אני חושב שזה מסוג המקומות שאתה נכנס ואומר לעצמך ״אני חייב לצאת מפה עם משהו כי הכל כאן ואו״

אז הנה בסוף יצאנו עם משהו קול 



תודה לצלמת הנסיכה הזו על התמונות ועל היום בכלל. 3>

סופ״ש חיוך

נכתב על ידי PizzaByte , 21/9/2018 15:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספטמבר



מרגיש שהאוויר הזה היה חסר לי לאחרונה. 

כל הסטרס שהיה בעבודה בחודש האחרון, חיכיתי רק שיגיע ספטמבר.

רגיעה.

 

פתאום יש מומנט, ויוצא לי להסתכל אחורה על כל השנה האחרונה.
והיי, רגע, היא הייתה ביג צ׳אנג׳ להרגלים טובים. 
לא מעט דברים טובים קרו בה. 

הלוואי שרק יהיו עוד כאלו. ואפילו יותר טובות.

 


אני חושב שאחרי תקופה דיי ארוכה - סוף סוף הבנתי מאיפה אני רוצה להתחיל את העסק החדש שלי.

נתחיל בלא לקרוא לו ״עסק״ - אלא ״עיסוק״, או בכלל ״דברים שאני אוהב לעשות״.

אני עוד לא יכול לשתף במה ואיך, אבל בהרגשה, שהפעם זה יכול לעבוד. 
וכשאני אומר ״יכול לעבוד״ - אני מתכוון לזה שזה יכול לתת לי סיפוק נהדר.

זו מבחינתי ההצלחה הכי גדולה שיש.

 

 

תמונה שצילמתי בקמיקוצ׳י, יפן.
(או ואו המקום הזה היה פשוט חוויה גדולה ומדהימה...)
 

נכתב על ידי PizzaByte , 11/9/2018 00:56  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  PizzaByte

בן: 36




4,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPizzaByte אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PizzaByte ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)