לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Why can't we not be sober?


I just want to start this over


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


 עוד 28 יום, בדיוק עוד ארבעה שבועות, 26\3,

זה נורא משמח ונורא עצוב,

תגמר לי התקופה בה חייתי כל חיי עד כה,

והכל ישתנה 180 מעלות.

טוב אולי אני קצת מגזימה, אבל בכל זאת,

כל מה שהכרתי: הבית שלי, המיטה שלי,

הזמן שלי, האני שלי..

הכל כבר לא יהיה שלי יותר,

אני אהפוך לרכוש צה"ל,

אני לא אהיה שייכת לעצמי יותר.

 

 

 

דרישת שלום חמה..

 

נ.ב.?!:

 

"..יש רעמים שמאוד מפחידים,

ויש כאלה שרק קצת,

יש רעם חלש ורעם בינוני ורעם חזק חזק,

שלא נעים לשמוע בעיקר אם אתה לבד.."

 

(ביחוד אם אתה גר בעוטף עזה ואתה בטוח שסוף העולם הגיע,

אפילו בלי לצלצל ולא הספקת לשים חזיה..)

 

נכתב על ידי , 1/3/2009 00:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/4/2015 12:19
 





כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 311356788 

תמונה



מצב רוח כרגע:



© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTooLy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TooLy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)