לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ווטרת


iLYa laughs, iLYa cries, iLYa dances iLYa dies


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010


I can make you happy
real happiness
the dream no human can get to feel

i can make you feel
so good
not just mere pleasure

i can hold you in my arms
warm your cold body
I can't heal you
beacuase you want to suffer
you like pain
you like it too much

you'll never let it go

i can make you forget
i can close your bleeding scars with my sweet tong

god i miss your beautiful sweet lips
i miss you holding me
carrying me up the stairs
in the street
protecting me when i'm a wreck
pretenting I'm alive
נכתב על ידי , 7/6/2010 02:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זאת היתה שנה ארוכה
שנה נוראית
מה יצא טוב ממנה
הייתי צריכה להשאר בצבא
אפילו אם זה היה מביא אותי לכסא גלגלים

הייתי צריכה להשאר
אולי אז זה לא היה קורה
אבל אי אפשר לדעת את זה

רציתי להשאר
רציתי להיות קרובה
להיות שם
כשזה קרה

איבדתי את הדבר היחיד שהיה לי
ועכשיו אני תוהה
אם זה באמת אי פעם היה לי
אם זה היה שלי

מה נשאר לי עכשיו

הכל בדיחה
הכל כלום


אני בדיוק כמו כל השאר?

בטח הייתי משעממת

למה כואב לך

מילים של עבר
קיסה
פריאניק
סלאדקיי
קי
אהוב
מתוק
שלי
לא שלי
שלי
לא שלי


אין עולם
הכל בדיחה


סיוט
אני לא יכולה יותר
כואב לי לזוז
הכאב מעיר אותי בבוקר
אני הולכת לישון עם הכאב

לא הייתי צריכה את הכאב הזה בנוסף
היית אמור לעזור לי עם הכאב שלי
ואני עם שלך

איזה עתיד יש
מחר העולם יקום בלעדיי
ואם לא מחר אז שבוע הבא
ואולי עוד חודשיים
ואולי עוד שנה

אני ארדוף אותו כמו רוח רפאים

או שאני אשאיר אותך לחיים שלך?
אם באמת אלו חיים




נכתב על ידי , 3/6/2010 01:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 




1,349
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , גאווה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBenzin Dagger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Benzin Dagger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)