לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט הנסיכה שלי :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

היי כולם!! =)


יש מפגש פורום אם לירז צ'רכי..

ואולי אני לא הולכת!

אוף אמא שלי חושבת שסתם עובדים עליי :-(

איזה עצבים !!!!!!!!!

אוף!

אני חייבת חייבת ללכת. זאת ההזדמנות היחידה שלי.. וגם אותה ההורים שלי רוצים לקחת!

אם בכול זאת אני ילך, אני חושבת שאני יקנה ללירזי את הבושם שלה.. =) חחח או שאני כבר יראה מה..

בכול מקרה כתבתי לה ברכה מזה יפה! אני מזה מקווה שהיא תאהב!

 

קבבלוו ת'כווסית  וייאללה אני זזתי :P



נכתב על ידי , 4/12/2007 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 460255569 

תמונה




72

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורוש צ'רכי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורוש צ'רכי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)