לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התלבטויותיו והתחבטויותיו של הומו דתי

בחור דתי (כבר לא) נשוי ונמשך לבנים. נשמע מסובך? זה באמת כך! בואו לקרוא מה עובר עלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

בגלל העצב בשעת פרידה


זהו!

שלשום זה נגמר.


אמנם לא לגמרי, ועדיין יש דברים לדון בהם בבית המשפט - אבל בכל זאת.

החל משלשום אנחנו גרושים.


במשך תקופה ארוכה לא כתבתי כאן, משום שהדברים שכתבתי שימשו את אשתי להפצת שקרים בנוגע אלי - לשם השגת יתרונות בדיונים המשפטיים. אני מרשה לעצמי לכתוב את הפוסט הזה כי אני רוצה לקוות שהרוע שהתפרץ בחודשים האחרונים יכול עכשיו לגווע לאיטו.

 

זה לא היה לי רגע שמח, זה היה לי עצוב.

זו האשה שאהבתי כל כך הרבה שנים - האשה שאני עדיין אוהב.

האשה שלמרות שכל כך לא רציתי שזה לא יקרה, לא מדברת איתי כבר חצי שנה.

ברור לי עכשיו שהדברים היו צריכים להסתיים, אבל קיוויתי שהם לא יסתיימו כך.

 

כבר הצלחתי להרגע קצת מרגעי העצב. ועכשיו אני מנסה בעיקר להתמלא בתקוה חדשה וגדולה - לעתיד טוב יותר. נכון יותר. גם לי וגם לה. אלהים יודע שמגיע לנו.

 

אז זה פוסט נוגה עם תקוה. ככה יצא. כמו החיים שלי עד עתה...

 


נכתב על ידי , 23/12/2010 18:58  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 50




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , דת , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להומו דתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הומו דתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)