לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Out From Under



Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

חזרתי:]




כניראה שעד כדי כך משעמם לי שהחלטתי להחזיר ת'בלוג.

טוב נו...ניראה כמה זמן אני יחזיק מעמד חחח.

חודש עבר מתחילת השנה ואני מוכנה להישבע שאני מרגישה שחופש אף פעם לא היה.

רוב החופש עבדתי אצל אבא שלי...ואז עוד כמה ימים בסברו..ואז אופס...ניגמר החופש.

אני מיצטערת שלא ניצלתי את החופש הזה כמו שצריך בישביל לנוח.

אין לי כוח לא ללימודים ולא למקיף..ובטח ובטח שלא לבגרויות.

השנה אני עושה 8 בגרויות...תנ"ך אני לומדת בכיתה של שייקה...

"לומדת"...בשיעור האחרון היינו בטורניר "חי צומח דומם"..חחח אבל זה היה חד פעמי.

כמות ההברזות שלי פשוט ענקית...

בעיקר ביגלל העובדה שאני לא רואה מטרה להגיע למקיף.

אני מגיעה..יושנת\צוחקת\משחקת כל השיעור...לא רושמת שיעורי בית...לא מכינה אותם..

וככה כל יום מחדש.

ישלי פעמיים בשבוע מורה פרטי במתמטיקה..שעתיים כל פעם...

אם גדי אני לא לומדת כלום.הוא ביכלל שונא אותי מפה עד להודעה חדשה.

ה' יודע למה ועל מה.

אבל ת'אמת?גם לא בידיוק איכפת לי.

אז למה להגיע למקיף?!...

למזלי אני יודעת ללמוד לבד...לא ניראלי שאני צריכה מורה בישביל להוציא 90+ בבגרות..

טוב נו...חוץ מהיסטוריה.

בכל מיקרה...היום התחלתי לעצמי את חופש סוכות אפשר לומר.

היה נחמד לשבת בבית ולא לעשות כלום...לשחק אם מאשקה השרקנית הבערך חדשה שלי..

חשק לצאת מהבית אין לי.

חשק לאכול אין לי.

וזה למה?כי שייקה שלי לא פה.

הוא טס לו לקפריסין למחנה אימונים והשאיר אותי בדד...ולא מספיק זה שהוא טס...הוא גם נקע את הקרסול ובקושי הולך שם...חח

אז אנחנו מדברים די הרבה...אבל כשמיתרגלים לשיחות של שעתיים כל יום בטח שזה לא מספיק.

הוא חוזר רק ביום שלישי...עד אז אני בצום.סתם.חח

היום אימא שלו היתקשרה עליי כדי לברר למה הילדון שלה לא עונה לה חח...ואפילו אימא שלו עלתה עליי שאני עצובה...חח

אוף..שמישהו יכריח אותי מחר לקום וללכת למקיף לשעתיים היסטוריה.

שמישהו יכריח אותי לעשות שיעורים בחדו"א...

שמישהו יכריח אותיי לצאת ביום שישי....פליז.!

אה כן..ושמישהו יכריח אותי לאכול כברר.!

אני כבר מפחדת לעלות למישקל...אימא שלי אמרה לי שאם היא רואה מישקל מתחת ל-50 עוד פעם היא תהרוג אותי.

ניראלי שהחבר שלי לא יזהה אותי כשהוא יחזור...חחח.

בכל מיקרה...שיהיה לכולנו אחלה של חופש סוכות.

ביי ביי:P

נכתב על ידי , 30/9/2009 18:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוג החתימות של דור ב-19/11/2009 14:58
 





28,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Tania- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Tania- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)