לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש תמיד שמץ של טירוף בכל אהבה, אך יש תמיד שמץ של תבונה בכל טירוף "


האושר הוא כמו פרפר: אתה יכול להתבונן ביופיו ולתת לו לעוף, או - לשמור אותו לעצמך ולחזות במותו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

התגעגעתי ... אז באתי.


וואו... לא כתבתי קרוב לשנה.. פחות חודשיים.

כל כך הרבה קרה וגם לא קרה כלום.

אני עדיין בצבא ... אבל הרבה יותר קרובה לשחרור..

גלעד שליט עדיין לא חזר..

 

אני חושבת שהשתניתי המון .

הכרתי מלא אנשים...

אני בלי יוהדי .. כבר כמעט שנה.

וגם בת 20 ביום שישי הקרוב עד מאוד.

 

מאז שהפסקתי לכתוב... הכל הרבה פחות מוזר...

כי לא היה איפה לכתוב שהכל מוזר..

ועכשיו הכל חזר להיות מוזר... מממ מוזר.

 

אני לא אלאה אתכם בסיפורים על השנה החולפת..

ואפילו עוד לא החלטתי אם להמשיך כאן או שזה חדפ.

 

שיהיה לכולנו חג שמח... ושגלעד יבוא כבר הביתה.

נכתב על ידי , 7/4/2009 20:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 254333838 




14,715
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנורקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנורקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)