לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ארים ראשי

Avatarכינוי:  ממנטו מורי.

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

יום אחד


זוכרת?

זוכרות?

-

איך כולן התקלקלו והשתנו והושפעו בתקופה אחת פתאום ככה ברצף ואני לא מבינה אם זה אמור להרגיש לי כבוד שגם אני קצת אבל עד רמה מסויימת שהצבתי לעצמי ולא עברתי אותה.

 -

כל הזמן אמרו שמשהו מפריע בו

וזה בדיוק מה שאהבתי בו

טרף קל

מי גנב לך הפעם את הצבע מהרחובות

את המלח מהדמעות

 

 

אף אחד.

ואף אחד לא החסיר

 

בכל העולם אתה יכול לחפש אבל אף אחת לא .........

כמוני.

 

 

למה אני לא יכולה להיות עם מישהו שאני לא אוהבת?

-

לא בקטע רומנטי:

אני מתגעגעת!

אוף.

 

 

 

 

 

ליטפתי את הזכרונות המגעילים שלך והשיגועים והנסיעות והפחדים והשקרים.

נכתב על ידי ממנטו מורי. , 24/4/2010 17:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ממנטו מורי. ב-28/4/2010 17:44
 



בגוף רועד אל דרכך יצאת,מאחורייך אהבה


נראה לי שזו תקופה טובה. בלי נראה לי אפילו, אני לא צריכה להיות כל כך ביקורתית, אין לי על מה להתלונן בכלל

חוץ מהלימודים, אני צריכה להשקיע יותר

הגעתי למסקנה שהכי טוב בלי אהבה, מדהים שאני לא מצליחה להתאהב שוב

אני עוד אתחיל לחשוב שסטוצים זה טוב

מעניין אותי אם אתה זוכר את מה שהיה

-

הכי טוב לי בלי לראות אותך,טוב לי בלעדייך

-

רציתי לשים פה תמונה שתזכיר את הפעם ההיא שישבנו וצילמת אבל בשביל מה?

 

 

עריכה:

לפני שנה בערך בדיוק החלטתי את זה...איזו מבולבלת אני.

-

אני צריכה עוד הופעה כזו. [רציתי לכתוב כאן "איתך"]

-

סתם נוסטלגיות,אין לי מה להתרגש

נכתב על ידי ממנטו מורי. , 9/4/2010 14:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ממנטו מורי. ב-11/4/2010 17:48
 





53,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לממנטו מורי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ממנטו מורי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)