לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בואו לגנוב כפתורים מבלוג הכפתורים המתעתד להיות הבלוג המכופתר ביותר בישרא ! בקשו כפתור, והוא יהיה מוכן בתוך זמן קצר ביותר!

Avatarכינוי:  כ פ ת ו ר י ם

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עשרות כפתורים חדשים זורמים בישרא!


עשרות זה קצת הגזמה, לא בפוסט אחד בכל אופן, אבל הנה די הרבה כפתורים חדשים שיתחילו לזרום מעכשיו ברחבי ישרא!

 

את כל הכפתורים אני הכנתי, ולכן יש ללנקק אם אתם לוקחים כפתור ! (כמובן שגם אני אלנקק אתכם!)

 

כמה הערות:

• אם יש לכם רעיון או בקשה לכפתור/ים מסויימ/ים, אל תהססו לבקש !

• בצד שמאל יש ארכיון, מעבר ל- 9/2006 יקח אתכם לעולם קסום של כפתורים נוספים שהכנתי !

• שתהיה לכם שנה טובה, אם בא לכם סתם ללנקק אתם יותר ממוזמנים, לאב יו !@

• מה שיש מצד שמאל שלו כוכבית, אומר שאני הכנתי את כל הכפתור מ-א' ועד ת'.

גם את כל השאר אני הכנתי מא' ועד ת', רק שבעזרת חותמות, בכל מקרה יש ללנקק =]

 

100% שלי   

 

        

 

         *

 

עריכה: הנה עוד כפתורים + הבקשות שלכם, תמשיכו לבקש, לקחת וללנקק :)

 

בקשות- ALESANA :


סדרת Peace & Love - מקורית ויפה לגמרי:
 *




 
סתם עוד כמה יפים:
*  


מקווה שמוצא חן בעיניכם!

אם לא מצאתם, או שאתם רוצים להעיר

על משהו, רק תגיבו וזה יטופל !

 

אוהבת, מאיה ♥

נכתב על ידי כ פ ת ו ר י ם , 1/11/2007 17:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חננה בסטייל ב-12/12/2008 16:54
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכ פ ת ו ר י ם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כ פ ת ו ר י ם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)