לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגי בלוג =]




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

תשובות לשאלון השבועי


הפעם האחרונה שצחקתי:

 עכשיו עם פטל אישתי=]

הפעם האחרונה שנפגעתי:

 חודש?

הפעם האחרונה שבכיתי:

לא זוכרת

הבנאדם האחרון שהתקשר אלי:

פטל שלי=]

הדבר האחרון שחכיתי לו הכי הרבה:

עדנע פטל שלי וסיגריה

 הפעם האחרונה שהתאכזבתי:

היום מסנדי הנרגילה

הפעם האחרונה שפגעתי:

בטח היום בקרו..ואני אבקש סליחה כי אני הומו

הפעם האחרונה שכעסתי:

מתי אני לא כועסת?

השיר האחרון ששמעתי:

everytime i see you falling

הפעם האחרונה שהופתעתי:

היום בבוקר שמצאתי את עצמי אצל טלי בבית

הדבר האחרון שאכלתי: לחם

נכתב על ידי killeryam! , 28/5/2007 00:34  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  killeryam!

בת: 33





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkilleryam! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על killeryam! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)