לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2020


אסור לי להתעסק בעבר שלי. אסור לחשוב עליו, לנתח אותו, לחזור אליו, לקרוא דברים שכתבתי אז, דברים שאחרים כתבו עלי אז.

אסור כי זו דבר ששום דבר טוב לא יצא מזה.

מה שהיה היה וזהו.

חתום ונעול.

 

 

 

 

היום הרכבתי עם שני הילדים שלי ארון נעליים מפלסטיק.

זה ההווה שלי.

וזה מה שטוב.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 23/10/2020 00:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של cutie-pie ב-23/10/2020 20:07
 



סוף השבוע האבוד


(או שש שנים)

 

בין הזמן שהשתחררתי מהצבא (אוגוסט 1998) והזמן שפתחתי את הבלוג הזה (אוקטובר (?) 2004) עברו שש שנים וקצת.

היום, 20-15 שנים אחרי, אני נשבע שאני לא זוכר את השנים האלה. שנים שכלום לא נעשה בהן. שנים של דשדוש בדכאון מתמשך שקיבלתי במתנה מצה"ל.

 

דברים שאני בטוח שקרו:

התחלתי לעבוד בסוכנות נסיעות בטבריה (סוף 1998), בעיקר כי ההורים נדנדו לי למצוא משהו ולהפסיק לשבת בבית.

נסעתי לאנגליה עם ידידה מהצבא (מאי 1999), שזו גם פעם לפני-אחרונה שראיתי איתה כי גילינו שאנחנו לא כל כך מסתדרים באחד-על-אחד. היינו יחד בוויילס וכשחזרנו ללונדון נפרדו דרכנו. אני ביליתי עוד יום וחצי בליברפול והיה לי כיף לבד.

נסעתי לשוויץ בטיול מאורגן של העבודה באמצע החורף. עשיתי סקי פעם אחת וגלשתי במורד גבעה לתוך ערימת שלג.

הייתי לי חברה לחודש וחצי (אולי) (ב-2000? ב-2001?). היא המשיכה לרדוף אותי עוד שנתיים-שלוש אח"כ. אל תפתחו מערכות יחסים בעבודה.

עשיתי מילואים לפחות פעם אחת (ברמת הגולן, בתקופה שהייתה לי חברה).

נסעתי כמה פעמים ללונדון ופעם לניו יורק מטעם העבודה להתקין ולתקן שם מחשבים (ב-2001 ו-2002, אני חושב). ראיתי כמה משחקי כדורגל בלונדון.

אני די בטוח שבעבודה שלחו אותי לקורס כלשהו שקשור למחשבים בחיפה. לא הגשתי את עבודת גמר ולא קיבלתי תעודה.

אני די בטוח שלמדתי גרמנית בברליץ.

קניתי המון דיסקים וגיליתי מה זה קובץ mp3.

קניתי בית. בזה אני בטוח כי אני יודע שאחרי זה מכרתי אותו. גם גרתי בו באיזה שלב.

כתבתי המון בפורומים של נענע. בעיקר פורום כדורגל. גם ניהלתי פורום שם (כדורגל אנגלי? כדורגל? הומור?). הייתי באיזה ערב מנהלי פורומים ליד רעננה, אני חושב. אולי זה היה אחרי 2004.

 

אני די בטוח היה ערב שיצאתי עם מישהי שהייתה איתי בצבא, שהייתה די טיפשה ודי לא יפה. זה היה במטרה לשכב איתה ולא יותר כי חשבתי שאם זה יקרה זה יעביר לי את הדיכאון בדרך כלשהי. היא לא רצתה (ובצדק). התנצלתי הרבה ולא מספיק. לא דיברנו מאז.

 

 

זה נשמע שהרבה קרה, אבל זה מעט. לשש שנים. שש שנים שאבדו במורד החור השחור של הדיכאון מייד אין צה"ל ולא יחזרו יותר.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 22/10/2020 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה לא סיפרתם לי?


שישרא חזרה לתפקד.

לא שיש לי מה לומר, אבל טוב מאוד לגלות.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 18/10/2020 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44,956
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)