לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

When I lose myself I think of you


Together we''ll be running somewhere new

Avatarכינוי:  3> alin

בת: 33

ICQ: 356677570 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

הזמן שטס לו...


ממצב?

ואיי לא הייתי פה מלא זמן..

פשש אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל..חח כנראה שזה יהיה מהסוף :)

אז אתמול היינו בהופעה של SEEK IRONY היה בן זונה , חוץ מהקטע שהם עלו אחרונים

אבל זה הכל כדי לפרסם את הלהקות הראשונות שהיו סבבה לגמריי

יום לפני היינו בסמאש נו כמו תמיד  רק שהערב נגמר לא ביפה בגלל דברים שלא

היו צרכים לקרות אבל לא נורא נעבור גם את זה ( כמה אופטימי מיצידי )

חוץ מזה נשאר לנו עוד שבועיים ללמוד !!!!

ואז באים רק לבגרויות ולכמה תיגברוים מסכנים :(

 

החופש שלי עבר די סבבה,

כל החופש הייתי אצל קרין, יותר נכון עברתי לגור אצלה

ישנתי אצלה כל החופש והיה ממש כיף חוץ מהעובדה

שהייתי די מצוננת וזה היה מעצבן, והיו לי כמה ימים שהייתי

עצבנית והן כעו עליי, חחח ( ירדן וקרין )

אבל חוץ מי זה היה סבבה לגמריי, אהה ואמא שלי החליטה לצבוע את הבית לבד

היא סיימה והיא גם הצליחה , כמובן שעזרתי קצת :)

אבל כל הכבוד לה  אני גאה בה !!!  :)

 

יום חמישי הייתה לי בגרות בע"פ ברוסית וקיבלתי 95 חח מצחיק שזה ציון גבוהה

אבל הוא הכי נמוך אצלי מכל הקבוצה..חח טוב סבבה מותר לי אני בארץ מגיל 4 וחצי !

מחר יש לי בגרות בע"פ באנגלית אבל אני מקווה שיהיה טוב , חח הרי במתכונת קיבלתי 100 :)

 

אז..

שיהיה לכולכם שבוע טוב והצלחה!!

ולכל מי שעצוב=> הכל יהיה בסדר , תראו שמה שקורה הוא לטובה!

ולכל מי שמאושר => כל הכבוד תמשיכו ככה ותדביקו עוד אנשים בזה!

 

 

3>

 

שיר ממש אבל ממש יפה !! חח

 

 

я стану твоим ангелом

 

http://www.youtube.com/watch?v=BuQnbNaf_Hs&feature=related

 

 

 

 

 

נכתב על ידי 3> alin , 18/4/2009 19:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> alin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> alin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)