לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

עלה חדש ישן


מחקתי את השיר

הוא הפריע לי בעין.


היום עשיתי את הבגרות האחרונה שלי בהיסטוריה, לעולם! ההתלהבות לא הייתה בשמיים בגלל אירועים ביתיים חמורים ומציקים בעליל שגרמו לי להיות שקועה בתוך בועה מעפנה של רגשות נחיתות ועצבים.

סיימתי את המבחן שעה לפני הזמן, כי תודו חברים, זה היה קל. אח"כ פגשתי באלעד, המותק, הכפרע, הנושנוש, שהתלהב גם הוא מהעובדה שהמבחן היה קל ושאין יותר היסטוריה לעולם, לא נאצר, לא יהודים בני דת משה ולא אידיאולוגיה נאצית.

ואז הלכנו אליו הביתה, וכיאה לאמנים מוכשרים כמותנו, כתבנו עוד שיר!

עכשיו יש לנו כמעט 10 שירים, ועוד מעט אבא של אלעד קונה לנו ציוד הקלטה איכותי ומושלם ומדהים ומקסים ויקר ונכסף (תדמיינו עוד מילות תואר מרגשות), ואז אנחנו מקליטים.

ומתישהו גם נתחיל להופיע, אני מניחה ששנה הבאה, כשהכל יהיה חתום, סגור ומושלם.

זה עודד אותי קצת, אבל בתכלס אני מרגישה סוג של ענן פתטי שמתעופף מעליי ומציק לי.

 

אז ביי.

נכתב על ידי , 22/6/2009 16:55   בקטגוריות משפחה, קטעים שכתבתי, שירים שכתבתי, חברים, בית ספר, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)