לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

אימפולסיבית אוכלת את הלב


קר בחוץ אבל הראש שלי כואב כאילו השמש קופחת מעליי כבר שעות. החדר שלי נראה עד לפני שעה כמו שטח מפורז אחרי מלחמה. סידרתי, וניקיתי קצת. פתחתי חלונות.

אתמול בלילה הלכתי לישון מאוחר אחרי משבר. אני אומרת משבר כי זה נתפס ככה בחוץ, מבחינתי אלה היו השעתיים הכי מטומטמות שהעברתי בחיי.

בקיצור? שני אנשים שלא סובלים אחד את השני, מדברים איתי על זה שהם לא סובלים אחד את השני. עד כה, הכל בסדר, ספיר סופגת, ספיר מכילה, ספיר לא מפרקת את החבילה, ואז טה טה טה טם, אחת מחליטה שאני מושפעת מהשני לרעה, ושהיא לא יכולה יותר להיות במחיצת שנינו כשאנחנו ביחד. היא מאוכזבת ממני, אבל מבינה שאני לא יכולה לראות את זה כמוה, מהצד. 

טוב חברים, אין לי מה לעשות עם זה. עודדתי אותם לדבר, אמרתי להם, אפילו אל תתנצלו, תצעקו, תקללו, רק תגיעו למקום שבו שניכם מיישרים קו אחד עם השניה. אבל לא! מסתבר שכל אחד מהם חושב שהשני אטום ושלדבר לא יעזור בכלום. 

 

אז כאן בלב שלם, אני מצהירה בשיא הכנות שהפסיק להיות לי אכפת ממש אתמול, אחרי שניתקתי את השיחה המי יודע כמה בשתיים בלילה, מתה מעייפות, מנוונת מוחית, מבולבלת ובעיקר, מותשת מהשטויות האלה, מה זה פה? גנון?

 

למדתי אתמול שזה לא משנה שאני צודקת, כי גם אחרים חושבים שהם צודקים.

נכתב על ידי , 3/1/2012 16:13   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, אופטימי, אהבה ויחסים, חברים, חברות, חברה, חבר, חיים, חפירה, מציאות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)