לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שייגעצ בוכה גשם


משתכשך ברדוד

לא נכנס לעמוק

 

הייתה לי רגרסיה מטורפת ושמעתי שלושה שירים של שייגעצ (פאן)

 

אני רוצה ללכת להופעה של נינט ב30/1 בברלה, תבואו גם

אני חולבת ברפת כבר מיום ראשון, זה כיף, יש שם פרות ועגלים קטנים, אה ואל נא נשכח את החרא

אני נכשלת הסמסטר הזה בביולוגיה והתמחות רפת עיוני (זה לא באמת אכפת לי, העיקר שאני מצליחה במתמטיקה)

 

אחרי קצת זמן שאני לא בבית אני פתאום מעריכה את המיטה שלי הרבה יותר, בעיקר כשהיא עם מצעים נקיים וריחניים.

לאמא שלי לעומת זאת לא התגעגעתי, היא פולניה, והיא מציקה לי, בעין ובאוזן (כולי תקווה שזה יעבור לי מתישהו, העובדה שהריאקציה שלי אליה היא כמו תגובה ליתוש).

יורד גשם שוב, אני בקונכייה שלי, לא כלפי חוץ, אבל אני יודעת את זה.

 

רצונות/השגים

אני רוצה שיקראו לי בכתב היד (שטויות שעושות טוב על הנשמה)

אני מוגשת על 95 באנגלית (האפינס)

למדתי את המילים של השיר הגרמנית בעל פה (גאווה אישית קסומה)

 

 

עפתי לעשות דברים חסרי משמעות



נכתב על ידי , 19/1/2010 19:28   בקטגוריות שייגעצ, רפת, חרא, רצונות, הצלחות, גשם, נינט, ביולוגיה, אמא, רגרסיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשקפיים עדיין שבורים / נותרתי כשאני / חליבה ברפת / תמונות


מסתבר שגם כשאת חושבת שחזרת בך ושכל מה שהפכת להיות נמחק כהרף עין, זאת רק אשליה.

נשארתי כשאני והיומיים האחרונים מוכיחים זאת היטב.

אני לא מסוגלת להבריז יותר, אפילו מחליבה ב7:20 בבוקר שבגללה אני צריכה לקום שעה לפני.

אני אחראית, ושוב לחוצה והיסטרית מכל דבר קטן בביה"ס.

אלוהים, זה ממש כמו תסמיני גמילה.

הייתי תלמידה כזאת עד כיתה ט', בעצם, אפילו פחות טובה, משום מה עכשיו כל המידות הטובות נפלו עליי.

 

אלי אמרה לי אתמול, "זה כאילו שהתחלפנו בתפקידים", "אני ישנה בחצי מהשיעורים ולא עושה שום דבר, ואת פתאום אחראית וקמה בבוקר ולא רוצה להבריז".

היא אפילו אמרה משהו על לוח השעם שיש לי בחדר "ספיר, מה זה הסדר הזה הכל כתוב לך כאן על פתקים!", ואני לא יכולה להסביר.

עדיין לא הייתי "חולה". בשנים הקודמות, לפחות פעמיים בשבוע הייתי "חולה", שזה בעברית פשוטה: עייפה, עצבנית, מדוכאת, שונאת איזה שיעור שיש לי באותו היום או סתם תירוצים כאלה או אחרים.

השנה הלכתי לביה"ס חולה. ממש חולה. לא "חולה מתורצת", חולה אמיתית.

אני מפתיעה את עצמי, ונראלי שגם את הסובבים אליי.

 

בקיצור, אני מוצאת בזה רק טוב. מה גם שאני בקטע של הבונוסים שמשרד החינוך מחלק השנה.

 

יאאלה חבר'ס, יש לנו רק עוד את מחר ואז שוב פעם יוצאים לפגרה, אחרונה לחגים של ההתחלה אני חושבת.

שיהיה יום מתוק, ותזכרו להיזהר ממתקפות חרא משולשות אם במקרה אתם מוצאים את עצמכם חולבים ברפת, אני צרחתי וצחקתי היום הרבה למראה החרא המעופף מעליי.

 

 

כמה תמונות מהזמן האחרון

 

יום כיפור (כן כן אני כופרת, שימו אותי בבית כלא, סקלו אותי באבנים)
אני ועומר


אני ואלי

 

החיים ושאר ירקות


פרחים בגינה בבית. כתום עושה לי נעים.

אני ואלעדי בהשתקפות על הגיטרה שלו. התחרפנתי.
עומר הבת דודה המדהימה והמנמנמת שלי! הדבר הכי מתוק בעולם פשוט.
אני ואלי בשירותים בבצפר XD כרכור (השדות שליד הבית שלי) ממש אחרי הגשם




טוב, אני זזה, לאנשהוא, לא ידוע לאן.

bb

 

נכתב על ידי , 30/9/2009 15:03   בקטגוריות בצפר, גמילה, היסטריה, חברות, חיים, יום כיפור, לחץ, לימודים, כתום, מוווו, מחשבות, מציאות, פרות, צחוקים, רפת, שגרה, שינוי, אופטימי, בית ספר, שחרור קיטור, חופש, בונוסים, חולה, תפקידים, הברזות, תמונות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיפור / השראה / שינוי מכף רגל ועד ראש / אמונות טפלות


קמתי היום בבוקר, אחרי שחזרתי אתמול מאירוע באיזה שעה לא מוגדרת ולא חוקית, למדתי, שעתיים רפת עיוני, סוג של גהינום שאף אחד בעולם הזה לא רוצה לעבור ואז בכדי "להמתיק" את כאביי במערכת מסומנות גם שעתיים מתמטיקה ואנגלית לקינוח.

אז אולי היקום מדבר אליי, או שאני מדברת אל היקום, או שאנחנו בכלל לא חברים ואני סתם ממש מתאמצת ומסתכלת בטלפון בכוונה זמן ממושך כדי שיגיעו השעות המגניבות האלה כמו 11:11 שגורמות לך לחשוב שאנשים חושבים עליך. כן זה בולשיט אבל זה תמיד נחמד לתפוס אחד כזה בזמן ולהרגיש שמישהו רחוק מחייך בגללי.

בקיצור, זמן לא דל בהחלט התבוססתי ברחמיי העצמיים, ואני טובה בזה, האמינו לי ידידיי, עטפתי את עצמי בשל הפסימיות הנודע שלי והסתובבתי בעולם חסרת כיוון.

והנה פתאום, נפלו עליי סדר, אחריות, רצון, היענות, וכולם במכה אחת. מחצו לגמרי את העצלנות, את חוסר האכפתיות ואת ההתעלמות הכללית מן העולם.

אמנם אישיותי לא חוסלה במכה, אל תיבהלו חברים, אבל משהו קרה. החדר שלי מסודר. זה לא מצב רגיל, והוא מסודר כבר חודש. חודש שלם בו ברגע שיש טיפה בלאגן אני עוצרת הכל ומחזירה את הבגדים למדפים, תולה אותם הקולבים, מארגנת את השולחן וזורקת בגדים לכביסה. ולא על הרצפה, לתוך הסל!

ביומיים האחרונים אני אפילו נחמדה לאמא שלי. ואני לא עושה שום דבר מרושע לאח שלי. אני מכינה שיעורי בית. ומגיעה לכל השיעורים בבית הספר. אני לא רואה טלוויזיה כמעט. בעצם. אפשר לקרוא לזה 'לא רואה טלוויזיה בכלל'.

ואני שואלת את עצמי, מה טוב יותר? חיי פרישות נינוחים וחסרי דאגות, כשאמא מעירה אותי בבוקר ושואלת אם אני קמה ואני עונה לה שלא ומכסה את עצמי עם השמיכה עד מעל הראש, או שאני מתעוררת לבד ומוכנה לפני כולם?

והאם אני הופכת לאותם אנשים קיצוניים (או שמא אני כבר?), שיש להם תקופות בחיים בהם הם ככה ולפתע כבר לא אותו הדבר?

והאם יש לי יותר מידי 'האם' בראש והוא מתחיל להסתובב? התשובה היא לא. כן. קצת. טוב. די.

 

יום כיפור

כבר סגרנו את הפינה הזאת בה אני מצהירה שאני לא חולה על היהדות.

בסיכום קצר של כמה מילים: השפלה נשית, פאגאניות, קיצוניות, הפרדה יתרה, חוסר אמונה מלאה באלוהים כיוצר של הכל.

ובכל זאת, בשנה שעברה צמתי בפעם הראשונה, ואני עושה זאת גם השנה.

פשוט משום שבא לי, לא מתוך שום מקום של כפרה או סליחה או איזה שהיא הכאה על חטא.

מספיק חורה לי כל החרדים האלה שמרעיבים את הילדים שלהם ואז צמים וחושבים שהנה אלוהים סלח. אלוהים גם אכל לילד שלך את כל הלחם?

לא משנה, אני לא אכנס לזה עכשיו, נחליט שניתן לזה איזה פוסט'ילה נפרד.

 

אני מלאת השראה ופתאום מצליחה לכתוב באנגלית. והעברית קצת נעלמה לי.

היא תחזור.

בנתיים הרסיטל עדיין באופק אלא אם כן אני לא אסיים למלא את הטופס המלחיץ הזה שחסרים לי בו כל כך הרבה פרטים.

צריכה לשלוח אותו ב29.9 אחרת חבל על כל מאמץ נוסף.

אני חושבת משהו קטן בתוכי מתפלל שמשהו יתפקשש ואני לא אצטרך לעשות את הרסיטל הזה.

טוב שקט, סבא גרם לי להאמין בעין הרע משום מה. טוב לא להאמין, אבל, אני לא רוצה לפתוח פה.

 

אמונות טפלות זה ממש כמו בריונות. אוף.

 

יאאלה, אני מתגלגלת מפה למיטה, אולי אני אפילו אקרא בספר שלא פתחתי כבר איזה חודש וחצי. בושה.

ואני עוד קוראת לעצמי תולעת ספרים. אני פשוט בושה לכל קוראיי הספרים, תנדו אותי, אני מרשה לכם.

 

לילה טוב מתוקים,

גמר חתימה טובה אני מניחה.

נכתב על ידי , 26/9/2009 00:14   בקטגוריות יום כיפור, אמונות טפלות, יהדות, שינוי, מוסיקה, החדר שלי, חפירה, בריונות, ספרים, בצפר, חדר השינה, חיים, טוב לי, טלוויזיה, לחץ, לימודים, מחשבות, מחשבות ותהיות, מטרה, מציאות, עצלנות, רפת, שגרה, שליטה, אופטימי, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)