לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בקטנה


והרי לה תקופה שאם ומתאפשר, אפשר לקרוא לה נחמדה, ואפילו, אם דוחפים עוד קצת במעלה המדד, אז נחמדה +.

העובדה שאני עייפה כבר בעשר וחצי, העובדה שאני בקושי מצליחה להספיק לראות תוכנית אהובה והסיבה שיש לי ציונים והערכות מעולים יכולה להסביר לכם את ההגדרה שלי לתקופה הזאת.

תמיד התעניינתי מתי תקופות נגמרות, מה מסיים אותן? תעודה? טראומה? או שפשוט כותבים "הסוף" והיא נגמרת?

לתקופה יש תאריך התחלה? יש לה דד ליין? (טוב חלאס עם התהיות, סתמי).

 

בזמן האחרון הראש שלי לא נודד ופורץ את גבולות הדמיון הרופפים שלי, ובטח הבנתם את זה לבד כי כל מה שאני מעדכנת כאן הוא ברבורים קצרים על מה עשיתי ולאן הלכתי. ואל נא נשכח את הזבובים שפלשו למרחב האישי שלי והקימו בית קטן בערבה/בטן שלי.

 

בא לי שתקנאו

הערכה של המורה לאנגלית: "אם הייתי רושם כל מה שאני רוצה שתלמידה תהיה, הייתי מקבל את ספיר. פשוט מושלמת מכל הבחינות, וכל זה עם הרבה צחוק ושמחת חיים".

 

אני הולכת עכשיו להתאמן בפסנתר ואז לכתוב רשימה לטיול השנתי האחרון בחיי ואז אולי אני אקרא קצת מורקמי שיפתח לי את הנשמה ויכניס לי קצת השראה לראש.

בנתיים, פיס אאוט.

נכתב על ידי , 13/11/2009 12:50   בקטגוריות תקופה, קנאה, בקטנה, סתמי, נחמדה, דמיון, מורה לאנגלית, תעודות, פסנתר, הרוקי מורקמי, השראה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפעם הראשונה


הנשיקה הראשונה שלי, דווקא סיפור די מצחיק, היא הייתה בהפתעה לחלוטין מצידי, ומצידו של שותפי למעשה היא הייתה כנראה מתוכננת מאד.

הוא היה חבר מאוד טוב שלי, אבל כמו חברה הכי טובה, ואז הוא החליט שזה לא מספיק לו, עשה את הצעד. היה מתוק, ומפתיע ולא נתתי לזה להיות מוזר.

התגובה הראשונה שלי הייתה "מה אתה עושה?" והוא, כזה חמוד, "מנשק אותך", "חח באימאשלך, לא שמתי לב".

 

הסיגריה הראשונה שלי, אי שם באותה התקופה אני חושבת, מאיהל'ה, חברתי המדהימה משכבר הימים, החליטה שברצונה לנסות לעשן, הלכנו יחדיוה לקנות סיגריות בודדות בקיוסק שכבר סגרו אותו (מעניין למה, אולי כי היינו קטינים וקנינו שם אלכוהול וסיגריות -_-), ישבנו ליד ביה"ס היסודי בכיכר כרכור המפורסמת וניסינו לעשן. ככה עישנתי עד כיתה י"א, עם הרבה הפסקות עד שהפסקתי לגמרי, חבל על הריאות שלי ויותר מזה, על מיתרי הקול.

 

הפעם הראשונה שלי, טוב, היא לא הייתה כל כך מזמן, אני לא מפרטת יותר מידי, חוץ מהעובדה שהפרטנר שלי היה (ועדיין) מדהים, מתוק ומתחשב, ורק חזר על העובדה כמה חשוב לו שזאת אני שאיתו. כן, יש בחורים מתוקים בעולם הזה מסתבר. ואני תפסתי אחד, או שאולי הוא תפס אותי.

 

הפעם הראשונה שקינאתי, זה סיפור משעשע, הייתי בכיתה ד', עברה לכיתה שלנו ילדה חדשה, טל, וכל יום היא הייתה מתלבשת בצורה הכי מדהימה שאפשר (יחסית לילדה בכיתה ד' כמובן ויחסית לבגדים המזעזעים שהיו אז באותה תקופה), בכל מקרה, אני זוכרת שחזרתי הביתה ואמרתי לאמא "אני רוצה ג'ינס עם כוכבים כמו של טל!" ומאז אני חזק בעסקי האופנה.

 

את הפעם הראשונה הבאה, אני מציעה לא לקרוא, אלא אם כן אתן בחורה, כי מדובר כאן על המחזור.

זאת הפעם הראשונה הכי מצחיקה שיש, כמובן שלא אכנס לפרטים (איכס), אבל אני רק יכולה לומר שזה היה מלווה ב"אמא!!! מה זה? איכס! מה עושים? לאן להסתכל?" והרבה דרמה, כבר אז בגיל 13 התברכתי (או שלא) בהיסטריה משובחת.

 

הפעם הראשונה שקיבלתי כרטיס אשראי, היא תתפלאו ידידי הוירטואליים, היום! כן כן היום בבוקר נסעתי עם אבא לבנק וקיבלתי את כרטיס האשראי שלי שלצערי לא אשתמש בו כי אין סיכוי שאני מבזבזת את הכסף היקר שלי. אני חסכנית ברמות קשות, אני הבחורה הכי חסכנית שקיימת, ובכל זאת אני מצליחה לא להיראות כמו הומלסית (ככה זה כשעדיין חיים עם ההורים, להם יש כסף משמע הוא שלי [צחוק מרושע] ואני אבזבז אותו).

 

הפעם הראשונה שקראתי ספר טוב, זה היה בסוף כיתה ח', קראתי את 'צופן דה וינצ'י', מותח, עשיר ומלא תובנות בשביל ילדה צעירה שכמותי והבנתי שמעתה והלאה אני אהיה תולעת ספרים. וערמות הספרים בבית שלי רק מוכיחים זאת.

 

עדכונים של הרגע האחרון

אני מסיימת כאן, כי התחלתי ספר חדש 'האיש שהיה יום חמישי' של גילברט קית' צ'סטרטון, יש לו שפה מעניינת שעדיין לא נתקלתי בה והוא מאתגר אותי לקרוא עוד ועוד.

חוצמזה שהערב אני פוגשת את החברה החדשה של דודה שלי, ואני מתרגשת, הן כאלה חמודות ואני כל כך מאושרת בשביל מיכ שהיא מצאה מישהי.

המשקפיים החדשים שלי היו אמורים להיות מוכנים היום אבל אני אסע לקחת אותם רק ביום ראשון (ארג), תאזרו בסבלנות לפלא הזה, אתם תמותו על היציאה החדשה שלי, ואם לא, מכות.

בצפר זה כיף ומצחיק, חוץ משיעורי מתמטיקה בהם אני יכולה להישבע שמנת המשכל שלי צונחת ואין פעילות מוחית.

 

יש עוד המון מה לספר, אז אולי אשוב עוד כמה ימים לחפור בצורה נרחבת יותר, בנתיים אני זזה למיטה לקרוא.

יאאלה, נתכתב בשמחות.

 



 

נכתב על ידי , 23/10/2009 17:23   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אהבה, מחזור, הפעם הראשונה, קנאה, סיגריה, נשיקה, נשיקה ראשונה, כרטיסי אשראי, עדכונים, ספרים, חברה, חבר, בצפר, מצחיק, כיף, מיטה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חפשני בין אלפי נשכחים


מחר הרוח תנשוב במפרשיה, ושערה הרך ירקוד לצליל השריקות הדקות.

פניהם של הבריות יאורו ובמרכז מחשבותיהם, הנודדות בדרכים, היא תהיה תמרור המראה את הדרך.

המילים שעל שפתיהם יגוללו את שמה שוב ושוב, כמו מחזרים בלילה קר.

מתיקותה תסעיר את יומם ולחלקם, גם את הליל.

היא תרקוד עימם לצלילי חוויות מרעישות ממלאות קנאה,

תתענג על מגעם הנחשק, הליטוף, החיבוק.

"זאת אני" היא תגיד כשעל פניה ארשת תמימות.

ולי רק נותר, לאסוף את אבק כוכביה, ולטשטש את עקבותיי.

נכתב על ידי , 14/10/2009 21:43   בקטגוריות גוף, גחמות, הצלחה, התמכרויות, זהות, זונות, חברות, חיים, חלומות, יחסים, מוזה, מחשבות, מחשבות ותהיות, מציאות, מערכת יחסים, נקמה מתוקה, נקמה, עיניים, קטעי אומנות., קטעים שכתבתי, קנאה, רזה, שליטה, שקרים וסודות, תפקידים, תשוקה, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור, אבק כוכבים, חיבוק, ליטוף אגו, עקבות, רוח, מחזרים, דרך, צלילים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)