לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמרורי אזהרה


הבאסה עם זין גדול זה שהוא ממכר.

ואז נוצר מצב כזה שאני לא סובלת את הבנאדם אבל ממש אוהבת לגמור. 

יש קשר ישיר בין העובדה שהוא בן זונה לזה שהסקס כל כך טוב. רק בגלל כמות הנשים שעברה לו בין הסדינים. 

 

הוא כולו דיבורים. נצלן. אגואיסט. קשקשן. ילדותי. 

איפה שהוא בפנים נדמה לי שאני רוצה להציל אותו. להפוך אותו לנכון. 

זה מדהים כמה אפשר לא לסבול בנאדם ובאותו זמן לרצות שהוא ישים לב. איזה היגיון שבור. 

 

בכל מקרה. אני מנסה לסיים את זה עם הבחור השני. ״הנורמלי״ אני קוראת לו. 

אנחנו מדברים על להיפגש ולדבר והוא פתאום לא מחזיר סמסים. מנסה לשחק אותה קשה להשגה. הוא לא מבין שאני לא באמת משחקת איתו בחתול ועכבר.

 

שכבתי עם מישהו אחר יא נבך. 

וזה לא כל כך באשמתך. 

הלוואי שהיית מתאים. 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2013 04:43   בקטגוריות אישה, בחור, גברים, הוא, זין, חוויות, חרא, טמטום, יחסים, מיטה, מין, מכורים, מציאות, סיפור אמיתי, רגרסיה, רצונות דחופים, שחרור, שקרים, תובנות, תשוקה, תשומת לב, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, פסימי, סקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלומות הזויים


פאק!


חלמתי בלילה על מישהי שהייתה חברה הכי טובה שלי בתיכון. ולפני הצבא הקשר בינינו דעך ונותק לחלוטין. חלמתי שאנחנו גרות ביחד ושהיא נכנסת לחדר ומסדרת דברים ואז אנחנו מתחילות לריב על משהו ואני אומרת לה שהייתי בבית של חבר שלה ושמעתי אותו ואת החברה הכי טובה החדשה שלה שוכבים. ותיארתי לה בדיוק את הקולות שהם הוציאו ואת הרעשים ששמעתי ואת המילים שהוא אמר לה. 


מיותר לציין שלעולם לא הייתי עושה דבר כזה לאף אחד. החלומות שלי בוגדים בי.


 


עכשיו אני נזכרת שלפני זה חלמתי שאני הולכת לקוסמטיקאית שמתחילה להוריד לי שיער מהידיים עם סרגל ואומרת לי שזאת הדרך היחידה.


 


ואז התעוררתי והלכתי לשירותים, כשחזרתי קיבלתי סמס וגיליתי שהבת של המורה שלי לפיתוח קול ילדה היום בבוקר אז היא לא תבוא אליי לשיעור ואני עצובה (שמחה בשבילה כמובן אבל עצובה בשבילי), ועכשיו אני רעבה.


 


איזה שיתוף מידע מרגש קרה כאן עכשיו,


שאו ברכה,


ספיר.

נכתב על ידי , 16/9/2011 10:12   בקטגוריות אהבה ויחסים, תיכון, חלומות, חברות, סקס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קוראים לזה חיים


אז אני לומדת על עצמי די הרבה בתקופה האחרונה.

כלומר, זאת למידה שתובנותיה בטח יתגלו לי רק עוד הרבה זמן, אבל בכל זאת.

מצאתי את הטעם שלי שוב.

גיליתי שזה בסדר להיות לא החלטית עד לנקודה בה אני החלטית. 

החלטתי לא להעמיד פנים (מדומני שהייתה זו החלטה פנימית שכזו), וזה עובד פלוס מינוס (עם דגש על המינוס).

 

אני כבר לא זוכרת על מה אני חולמת בלילה, אני רק זוכרת שאלה חלומות הזויים ברמות של מקסימום סרט ממש גרוע שמשדרים אותו בטלוויזיה ביום שישי בערוץ 10 ויש פרסומות באמצע ואת קם ללכת לשירותים וכשאתה חוזר כבר התחילו את הסרט ופספסת קטעים "חשובים".

 

התחלתי להתאפר. 

אני אפילו שמה מסקרה לפעמים (זה קרה פעמיים)

אני בטוחה שאמא שלי גאה ומסופקת

 

 

אני מוצאת סתירות בעצמי. אני רוצה להיות עם אנשים שעובדים קשה ושאכפת להם בזמן שאני רק מדברת אבל לא פועלת.

מעניין מתי אני אבין את החוקיות של העניין הזה לגביי. איך מוצאים את התשוקה ואת האמביציה גם כשאין חיבור?

 

 

אמרו לי (האנשים שהייקום כפה עליי לשנתיים הבאות) שהם לא קולטים את הטעם שלי בגברים. למה כשאני רואה בחורים שנראים טוב לטעמי, אני לא מדברת בזימה ומתחילה לרייר. 

אמרתי להם שזה לא הסגנון שלי להתנהג ככה.

אבל בעצם אני לא ממש יודעת את התשובה.

הם אומרים שאני צריכה סקס.

 

אתמול לסבתא שלי הייתה יום הולדת (קצת חסר כבוד המעבר החד הזה אבל אתם תסלחו לי), זה כל כך מוזר החיבור שנוצר בין כולם שוב. אשכרה כיף ביחד, כואב לי להגיד אבל יותר מאשר עם הצד השני. מי היה מאמין שזה פאקינג יקרה. אוף שמישהו יוציא אותי לחופשה רחוק מכאן.

 

אני חייבת להתחיל להחליט החלטות לגבי העתיד. לא רוצה לשבת בבית ולחשוב במשך שנתיים.

נכתב על ידי , 26/2/2011 12:18   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, פסימי, ביקורת, אהבה ויחסים, אופטימי, תשוקה, תקופה, תובנות, תהיות, שקרים וסודות, שאיפות, רצונות דחופים, רצונות, עתיד, עצלנות, סקס, מחשבות ותהיות, מחשבות, להקה צבאית, כנות, טלוויזיה, חלומות והזיות, חלומות, חלום, גילויים עצמיים, גברים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)