לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הפעם הראשונה


הנשיקה הראשונה שלי, דווקא סיפור די מצחיק, היא הייתה בהפתעה לחלוטין מצידי, ומצידו של שותפי למעשה היא הייתה כנראה מתוכננת מאד.

הוא היה חבר מאוד טוב שלי, אבל כמו חברה הכי טובה, ואז הוא החליט שזה לא מספיק לו, עשה את הצעד. היה מתוק, ומפתיע ולא נתתי לזה להיות מוזר.

התגובה הראשונה שלי הייתה "מה אתה עושה?" והוא, כזה חמוד, "מנשק אותך", "חח באימאשלך, לא שמתי לב".

 

הסיגריה הראשונה שלי, אי שם באותה התקופה אני חושבת, מאיהל'ה, חברתי המדהימה משכבר הימים, החליטה שברצונה לנסות לעשן, הלכנו יחדיוה לקנות סיגריות בודדות בקיוסק שכבר סגרו אותו (מעניין למה, אולי כי היינו קטינים וקנינו שם אלכוהול וסיגריות -_-), ישבנו ליד ביה"ס היסודי בכיכר כרכור המפורסמת וניסינו לעשן. ככה עישנתי עד כיתה י"א, עם הרבה הפסקות עד שהפסקתי לגמרי, חבל על הריאות שלי ויותר מזה, על מיתרי הקול.

 

הפעם הראשונה שלי, טוב, היא לא הייתה כל כך מזמן, אני לא מפרטת יותר מידי, חוץ מהעובדה שהפרטנר שלי היה (ועדיין) מדהים, מתוק ומתחשב, ורק חזר על העובדה כמה חשוב לו שזאת אני שאיתו. כן, יש בחורים מתוקים בעולם הזה מסתבר. ואני תפסתי אחד, או שאולי הוא תפס אותי.

 

הפעם הראשונה שקינאתי, זה סיפור משעשע, הייתי בכיתה ד', עברה לכיתה שלנו ילדה חדשה, טל, וכל יום היא הייתה מתלבשת בצורה הכי מדהימה שאפשר (יחסית לילדה בכיתה ד' כמובן ויחסית לבגדים המזעזעים שהיו אז באותה תקופה), בכל מקרה, אני זוכרת שחזרתי הביתה ואמרתי לאמא "אני רוצה ג'ינס עם כוכבים כמו של טל!" ומאז אני חזק בעסקי האופנה.

 

את הפעם הראשונה הבאה, אני מציעה לא לקרוא, אלא אם כן אתן בחורה, כי מדובר כאן על המחזור.

זאת הפעם הראשונה הכי מצחיקה שיש, כמובן שלא אכנס לפרטים (איכס), אבל אני רק יכולה לומר שזה היה מלווה ב"אמא!!! מה זה? איכס! מה עושים? לאן להסתכל?" והרבה דרמה, כבר אז בגיל 13 התברכתי (או שלא) בהיסטריה משובחת.

 

הפעם הראשונה שקיבלתי כרטיס אשראי, היא תתפלאו ידידי הוירטואליים, היום! כן כן היום בבוקר נסעתי עם אבא לבנק וקיבלתי את כרטיס האשראי שלי שלצערי לא אשתמש בו כי אין סיכוי שאני מבזבזת את הכסף היקר שלי. אני חסכנית ברמות קשות, אני הבחורה הכי חסכנית שקיימת, ובכל זאת אני מצליחה לא להיראות כמו הומלסית (ככה זה כשעדיין חיים עם ההורים, להם יש כסף משמע הוא שלי [צחוק מרושע] ואני אבזבז אותו).

 

הפעם הראשונה שקראתי ספר טוב, זה היה בסוף כיתה ח', קראתי את 'צופן דה וינצ'י', מותח, עשיר ומלא תובנות בשביל ילדה צעירה שכמותי והבנתי שמעתה והלאה אני אהיה תולעת ספרים. וערמות הספרים בבית שלי רק מוכיחים זאת.

 

עדכונים של הרגע האחרון

אני מסיימת כאן, כי התחלתי ספר חדש 'האיש שהיה יום חמישי' של גילברט קית' צ'סטרטון, יש לו שפה מעניינת שעדיין לא נתקלתי בה והוא מאתגר אותי לקרוא עוד ועוד.

חוצמזה שהערב אני פוגשת את החברה החדשה של דודה שלי, ואני מתרגשת, הן כאלה חמודות ואני כל כך מאושרת בשביל מיכ שהיא מצאה מישהי.

המשקפיים החדשים שלי היו אמורים להיות מוכנים היום אבל אני אסע לקחת אותם רק ביום ראשון (ארג), תאזרו בסבלנות לפלא הזה, אתם תמותו על היציאה החדשה שלי, ואם לא, מכות.

בצפר זה כיף ומצחיק, חוץ משיעורי מתמטיקה בהם אני יכולה להישבע שמנת המשכל שלי צונחת ואין פעילות מוחית.

 

יש עוד המון מה לספר, אז אולי אשוב עוד כמה ימים לחפור בצורה נרחבת יותר, בנתיים אני זזה למיטה לקרוא.

יאאלה, נתכתב בשמחות.

 



 

נכתב על ידי , 23/10/2009 17:23   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אהבה, מחזור, הפעם הראשונה, קנאה, סיגריה, נשיקה, נשיקה ראשונה, כרטיסי אשראי, עדכונים, ספרים, חברה, חבר, בצפר, מצחיק, כיף, מיטה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסקת חשמל


בעודי יושבת מול מסך המחשב שלי, מפלסת דרכי בין הטוויטר לבלוג והפייסבוק, לפתע מסך שחור. שקט.

"זה לא כיף לי!" אני צועקת.

אחי צועק אליי מהחדר שלו "גם לי לא!".

אנחנו נפגשים באמצע המסדרון.

"מה קרה?", "אני חושבת שהפסקת חשמל", "תבדקי בארון".

יורדים למטה, דרוכים, הכל שקט. "מעניין מה זה", יובי אומר.

אני פותחת את הארון, מסתכלת פנימה "שום דבר לא קפץ, הכל כאן בסדר".

"כנראה הפסקת חשמל", יובי ממלמל וכבר עם הטלפון ביד בודק אם זה רק אצלנו.

אני סוגרת את הארון והחשמל חוזר.

"יובי, אנחנו מכורים", "אשכרה, כמה היסטריה, כמה לחץ".

 

מה שקרה כאן לפני חמש דקות הזכיר לי את התקפי ההיסטריה של האחים לבית שובל.

יום אחד חזרתי לבית ריק, אני הייתי אצל אלעד והמשפחה יצאה לטייל.

חם לי, לח לי, כואב לי הראש ובכל זאת אני מתיישבת מול המחשב, מזרימה את העולם לתוך הוורידים.

החלטתי להתקלח, ורבע שעה אח"כ שבתי למחשב היקר, אך הפעם, שוד ושבר, אין אינטרנט.

אם אתם רוצים לקרב אותי לטיפול סיעודי במחלקה סגורה, הנה הפתרון שלכם, תיקחו לי את האינטרנט.

אני הופכת אחוזת דיבוק ומאשימה את כל העולם ובת דודתו מדרגה רביעית בבעיה שלי.

טלפונים, צעקות, ו"מי נכנס לי לחדר כשלא הייתי כאן?" בדציבלים שיכולים לנפץ כוסות.

היסטרית, אני חושבת שציינתי את זה בתיאור אי שם בצד הבלוג.

אבא בא הביתה, ומתחיל במלאכה, ניסיונות חוזרים ונשנים לתקן את העוול שמכאיב לו באוזניים, ואני ואחי, במקום לעזור טכנית, אנחנו רק מייבבים "אבא, אל תיגע בזה, לא הכבל הזה לא קשור, מה זאת המדפסת, תוציא את היד מהשקע...".

קרציות בקיצור.

ואחרי שעות של עצבים, זיעה, מחשבות אובדניות וחיבור של כבלים מכוכב אחר למוח המחשב, אבא בטעות נשען על הקיר והאינטרנט חוזר. התקע שמחובר לחשמל, הוא היה רופף. מישהו אמר פדיחה?

 

 

אני צריכה ללמוד למבחן באזרחות שיש מחר. אותו מבחן שלא השכלתי ללמוד אליו כל החודש הקודם.

סוג של 238 עמודים בספר אחד גדול ומרושע. מי אמר 40 ולא קיבל?

 

Wish me luck

נכתב על ידי , 12/10/2009 14:41   בקטגוריות הפסקת חשמל, חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים, אינטרנט, אינטרנט, מחשבים ושאר ירקות, אזרחות, הצלחה, היסטריה, לחץ, פדיחה, אבא, אח קטן, מכורים, טוויטר, בלוג, פייסבוק, כיף, מבחן  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)