לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני אדריך עליכם (לשון גבוהה מדוברת)


הייתכן כי הבלוג בדעיכה?

תעשו לי טובה ותגידו שלא, אני לא במצב של דאיגת יתר והשלמת שעות נוספות בחיפושים אחר בלוגים נאותים לתגובות והחלפת רשמים בנוגע לעולם וכולי.

 

היום טיילתי עם הכלב בזמן הפסקה מהלימודים למבחן בתנ"ך שייתכן וגרמו לי לאיבוד תאים במוח, לא, הם לא התכלו הם פשוט הלכו לאיבוד בין כל המידע הלא מועיל הזה. למי אכפת שכנסת ישראל היא שושנה בין החוחים ושאחאב התחתן עם איזבל שרצחה את נביאי ה'? גאדמיט זה כמו איזה טלנובלה ממש גרועה.

בקיצור טיילתי עם הכלב והיה לי נורא כיף, עכשיו כשבחוץ מואר ונעים ויש קצת רוח והשמש לא מציקה בעיניים, אני חולה על התקופה הזאת.

 


 


איכס מתחיל שבוע חדש.

אתם שמים לב למחזוריות המרושעת הזאת הפוקדת עלינו לחיות מחדש את כל ימות השבוע שוב ושוב במן שגרה מעצבנת כזאת?

אני לא מבינה איך אנחנו חיים ככה, זה אשכרה נתפס אצלי כאירוע מוזר.

נכתב על ידי , 5/12/2009 18:18   בקטגוריות תמונות, אני, כלב, טיול, לימודים, מבחן, תנך, זמן, שגרה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמים את אוקטובר מאחור


טוב, אז הפוסט הזה הוא סתם פוסט חסר פואנטה, אתם מוזמנים להפסיק לקרוא אותו כבר בשורות הללו (זונות תמשיכו לקרוא).

אתמול היה יום שישי, נסעתי עם אמא לת"א, הברזתי מחליבה ומבחן במתמטיקה (זה היה רעיון שלה, מי אמר "אמא מגניבה" ולא קיבל?)

בכל מקרה, הסתובבנו לנו בכיף, זה היה יום שמשי וחביב ואפילו יצאתי עם כמה מציאות (שני טייטסים, טוניקה שרשרת וטבעת, אבל זה לא צריך לעניין אתכם).

אבא ויובי עדיין בגרמניה, הפועל ניצחו את הקבוצה האוסטרית 3:0 (מי אמר נחת מהאדומים ולא קיבל?) הם חוזרים היום בלילה, ואם הם לא קנו לי משהו אני דוקרת אותם.

אתמול הייתה מסיבת הפתעה לירדן, אלינור באה אליי והברזנו קצת, אופס. ירדן יקירתי, למרות שאת לא מודעת לקיומו של החור השחור האינטרנטי הזה שנקרא הבלוג שלי, מזל טוב בכל מקרה.

עד כאן לחפירות המשעממות המספרות את הלך חיי בסופ"ש.

 

עכשיו שבת, אלי עדיין כאן (מהמתנחלים), היא רואה את הפרק האחרון בעונה השביעית של CSI LV, על רוצחת המיניאטורות והכל השיט הזה, היא לועסת מסטיק מהקופסא החדשה של אורביט שנתתי לה, והיא מתכסה בפוך הנוצות שלי. אמא שלי בחוץ משקה את הגינה והכלב שלי בטח מזיין איזה כרית או משהו.

 

מגרד לי באף.

 

כשהסתובבתי אתמול ברחובות תל אביב, קרה לי דבר נורא מוזר, כשירדתי מהרכבת בסבידור מרכז חלף על פניי בחור די ממוצע, עם מעיל עור שחור כזה, שיער חלק עד הכתפיים, נפגשו לנו המבטים והמשכנו ללכת כמובן.

בעודי מתהלכת בקינג ג'ורג, הוא חלף על פניי שוב (אל תגידו שזה לא מוזר), ואז שוב פעם, כמה שעות אח"כ בשינקין חלף על פניי שוב!

אני אומרת שלמישהו משעמם והוא משחק לי במוח.

 

ראיתי גם בחור לא תוצרת הארץ שרציתי לעשות על המדרכה שם מול כולם, אני חושבת שבגלגול הקודם שלו הוא היה אל או משהו כזה ונשאר לו עוד שאריות מהאלוהיות בשביל הגלגול הזה.

גם ראיתי בחורה שפוגשת את החבר החייל שלה וזה צבט לי בלב כי אני מתגעגעת נורא.

ברכבת ישבו סביבי כל מיני טיפוסים, אחד חייל שכיפתר את המכנסיים שלו במשך כל הנסיעה והיה לו כובע צמר למרות שהיה חם נורא, גם שלוש טירוניות שלא הפסיקו להתלונן על הסטטוס שלהן כרגע והחליפו טיפים על אופן ההתחמקות מהמשטרה הצבאית, ואל נא נשכח את שני הבחורים (בני 40+ אני משערת) שלא הפסיקו לדבר על מכוניות ועוד שטויות מכניות שכאלה שגרמו לי לאבד את שפיותי.

 

אמא רק דיברה בטלפון כל הזמן. זה גרם לי להסתכל על שאר האנשים ולראות שלכולם יש פלאפון ביד, אפילו אם הם לא מדברים בו הם מתעסקים איתו או סתם מחזיקים אותו. ואז חשבתי שזה נורא עצוב.

 

בדרך חזרה הביתה ישבה מולי בחורה שאכלה מלפפון וקינחה את האף כל הזמן. היא גם דיברה בטלפון ואמרה את המילים הבאות: "כמעט לא הספקתי את הרכבת, כשאמרת לי שזה פה ליד אז חיפשתי איזה מבנה שמזכיר תחנת רכבת ולא ראיתי, מזל שרצתי ברחוב ופתאום נתקלתי בתחנה, מזל שהספקתי".

ואני שואלת את עצמי, מי לא יודע איך נראית תחנת רכבת?! שלא נדבר על התחנה המרכזית של תל אביב? (מי אמר אנשים חיים בבועה ולא קיבל?)

 

טוב, אני הולכת לראות את הפרק בCSI עם אלי,

(I GOTTA PAIN IN MY SAWDUST),

אני יודעתש לא סיפקתי את הסחורה היום, אבל דברים מעניינים יותר יקרו עוד מעט, טיול שנתי, ימי הולדת וסתם חירטושים אישיים משלי,

נתכתב בשמחות או בחגיגות עלייה לתורה (?)

סאפיר.

 

נ.ב

כתבתי פה הרבה "מי אמר ולא קיבל?" אני חושבת שזה מטומטם בדיוק כמוכם אז בננה.



BOO (i like to frighten ppl) haha

anyway, i know you are not scared  

im just stupid

and im leaving now

so long

נכתב על ידי , 7/11/2009 14:07   בקטגוריות אמא, הברזה, מבחן, תל אביב, חייל, טלוויזיה, CSI  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסקת חשמל


בעודי יושבת מול מסך המחשב שלי, מפלסת דרכי בין הטוויטר לבלוג והפייסבוק, לפתע מסך שחור. שקט.

"זה לא כיף לי!" אני צועקת.

אחי צועק אליי מהחדר שלו "גם לי לא!".

אנחנו נפגשים באמצע המסדרון.

"מה קרה?", "אני חושבת שהפסקת חשמל", "תבדקי בארון".

יורדים למטה, דרוכים, הכל שקט. "מעניין מה זה", יובי אומר.

אני פותחת את הארון, מסתכלת פנימה "שום דבר לא קפץ, הכל כאן בסדר".

"כנראה הפסקת חשמל", יובי ממלמל וכבר עם הטלפון ביד בודק אם זה רק אצלנו.

אני סוגרת את הארון והחשמל חוזר.

"יובי, אנחנו מכורים", "אשכרה, כמה היסטריה, כמה לחץ".

 

מה שקרה כאן לפני חמש דקות הזכיר לי את התקפי ההיסטריה של האחים לבית שובל.

יום אחד חזרתי לבית ריק, אני הייתי אצל אלעד והמשפחה יצאה לטייל.

חם לי, לח לי, כואב לי הראש ובכל זאת אני מתיישבת מול המחשב, מזרימה את העולם לתוך הוורידים.

החלטתי להתקלח, ורבע שעה אח"כ שבתי למחשב היקר, אך הפעם, שוד ושבר, אין אינטרנט.

אם אתם רוצים לקרב אותי לטיפול סיעודי במחלקה סגורה, הנה הפתרון שלכם, תיקחו לי את האינטרנט.

אני הופכת אחוזת דיבוק ומאשימה את כל העולם ובת דודתו מדרגה רביעית בבעיה שלי.

טלפונים, צעקות, ו"מי נכנס לי לחדר כשלא הייתי כאן?" בדציבלים שיכולים לנפץ כוסות.

היסטרית, אני חושבת שציינתי את זה בתיאור אי שם בצד הבלוג.

אבא בא הביתה, ומתחיל במלאכה, ניסיונות חוזרים ונשנים לתקן את העוול שמכאיב לו באוזניים, ואני ואחי, במקום לעזור טכנית, אנחנו רק מייבבים "אבא, אל תיגע בזה, לא הכבל הזה לא קשור, מה זאת המדפסת, תוציא את היד מהשקע...".

קרציות בקיצור.

ואחרי שעות של עצבים, זיעה, מחשבות אובדניות וחיבור של כבלים מכוכב אחר למוח המחשב, אבא בטעות נשען על הקיר והאינטרנט חוזר. התקע שמחובר לחשמל, הוא היה רופף. מישהו אמר פדיחה?

 

 

אני צריכה ללמוד למבחן באזרחות שיש מחר. אותו מבחן שלא השכלתי ללמוד אליו כל החודש הקודם.

סוג של 238 עמודים בספר אחד גדול ומרושע. מי אמר 40 ולא קיבל?

 

Wish me luck

נכתב על ידי , 12/10/2009 14:41   בקטגוריות הפסקת חשמל, חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים, אינטרנט, אינטרנט, מחשבים ושאר ירקות, אזרחות, הצלחה, היסטריה, לחץ, פדיחה, אבא, אח קטן, מכורים, טוויטר, בלוג, פייסבוק, כיף, מבחן  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)