לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמרורי אזהרה


הבאסה עם זין גדול זה שהוא ממכר.

ואז נוצר מצב כזה שאני לא סובלת את הבנאדם אבל ממש אוהבת לגמור. 

יש קשר ישיר בין העובדה שהוא בן זונה לזה שהסקס כל כך טוב. רק בגלל כמות הנשים שעברה לו בין הסדינים. 

 

הוא כולו דיבורים. נצלן. אגואיסט. קשקשן. ילדותי. 

איפה שהוא בפנים נדמה לי שאני רוצה להציל אותו. להפוך אותו לנכון. 

זה מדהים כמה אפשר לא לסבול בנאדם ובאותו זמן לרצות שהוא ישים לב. איזה היגיון שבור. 

 

בכל מקרה. אני מנסה לסיים את זה עם הבחור השני. ״הנורמלי״ אני קוראת לו. 

אנחנו מדברים על להיפגש ולדבר והוא פתאום לא מחזיר סמסים. מנסה לשחק אותה קשה להשגה. הוא לא מבין שאני לא באמת משחקת איתו בחתול ועכבר.

 

שכבתי עם מישהו אחר יא נבך. 

וזה לא כל כך באשמתך. 

הלוואי שהיית מתאים. 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2013 04:43   בקטגוריות אישה, בחור, גברים, הוא, זין, חוויות, חרא, טמטום, יחסים, מיטה, מין, מכורים, מציאות, סיפור אמיתי, רגרסיה, רצונות דחופים, שחרור, שקרים, תובנות, תשוקה, תשומת לב, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, פסימי, סקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



י"בניקית גאה - הטיול השנתי האחרון בחיי


מחזור ע"ב לנצח? I SURE HOPE SO

 

נתחיל בכך שלא היה בי כל רצון לצאת לטיול הזה בהתחלה, מאהל בדואי, מקלחות משותפות ומסלולים מטורפים בהרים Not my cup of tea בלשון המעטה.

יום שבת, אני בשיא האדישות, מתעוררת מאוחר, וממשיכה להישאר במיטה, לראות טלוויזיה ולהתעלם מהעובדה שאני צריכה לארגן תיק לטיול השנתי האחרון שלי כתלמידה בתיכון.

כל חצי שעה לא שכחתי לציין באוזניי הוריי כמה שאין לי זין לטיול הזה, שאני מעדיפה להיאכל ע"י לוויתן בעודי בחיים מאשר לישון באוהל מלא חרקים, אבל הארגונים המשיכו, התיק התמלא בבגדים, שק"ש ומעיל ואז נסגר, מחכה לעתידו בתא המטען של האוטובוס שייקח אותי היישר להרי אילת.

 

אי אפשר לספר יותר מידי, אז אחלוק עמכם רק כמה מהסיפורים:

במסלול של היום הראשון, המילים היחידות שיצאו לי מהפה היו "הצילו, אני עומדת למות, שמישהו ייתן לי יד, איה, אווץ', כוסעמק, למה זה קורה לי, אני עומדת ליפול".

כמה צחוקים, כמה פחד, מיליון דפיקות לב לדקה, והמסלול מסתיים בהצלחה, אני עדיין בחיים מסתבר.

בערב הגענו למאהל הבדואי, אני וחבריי בדיכאון למראה המקום בו אנחנו אמורים לצלוח את הלילה הראשון שלנו ואנחנו מתחילות לפתח תסמינים התאבדותיים למראה המקלחות והמוני בנות חצי עירומות שכל רצונן הוא להיות נקיות ולהריח טוב.

התקלחתי בסוף, בלי בגד ים, לבדי, מוקפת בוילון כחול המפריד ביני לבין עשרים בנות צווחניות שרוצות גם כן להתקלח, כל מה שאני זוכרת זה שפתחתי בטעות את המים הקרים ודפקתי צרחה, אח"כ פתחתי את המים החמים ודפקתי עוד צרחה ואז יצאתי מהמלקחת עם מגבת וכולן שאלו "את עירומה מתחת למגבת? את בלי בגד ים?", לא אלה העיניים שלכן מתעתעות בכן, מפגרות.

 

במסלול של היום השני השתמשתי באותו אוצר מילים, החלפתי קצת ידיים תומכות, שחררתי כמה משפטים סרקסטיים לאוויר העולם וקיבלתי שני התקפתי אסטמה. גם הספקתי לבכות, רק כי ההתקף האחרון שלי היה בבצפר יסודי, נראלי בסביבות כיתה ה', ככה שכוסאימא של ההר הזה שגרם לי להחנק.

המחנכת שלי קנתה לי טילון ויבבתי קצת לאמא ואבא בטלפון, אח"כ בערב נסענו לברביקיו באילת על שפת הים, רקדנו, אכלנו וצחקנו המון.

כמה מהבנים בשכבה הדליקו אבוקות, וכמעט שרפו שם את המקום (תודו שזה מטומטם עד כדי צחוק), ואז כשחזרנו למאהל גילינו שמחכה לנו שם קיפוד שהלך לי על המזרון ועל כל הדברים, כל המחזה קרה על רקע המנגינה מחרישת האוזניים של צווחות מטורפות של בנות שצועקות "קיפוד, עכבר, נחש, הצילו" בזמן שאני צוחקת ומצלמת את אסף מוציא את הקיפוד מהמאהל.

 

במסלול של היום השלישי, פחדתי קצת פחות, אבל כמעט מתתי פעמיים, שווה להישאר היסטרית מסתבר, עברנו מתישהו ליד הגבול עם מצריים והמדריך שלנו ציין ש"הגבול כזה מעפן שמעבירים דרכו סמים כלי נשק וזונות", תודה זה מה שרציתי לדעת. הוא גם נורא שנא אותנו בהתחלה כי הרבה מאיתנו לא ידעו מה זה שביל ישראל והוא הרצה לנו הרבה זמן אבל בעיקרון הוא פשוט רצה לקרוא לנו "מפגרים מפונקים שלא יוצאים מהבית ומחוברים מהתחת למחשב".

המחנכת שלי הסתובבה כל הטיול עם מחברת וקראה לזה "הלפטופ" והיא כתבה בפנים כל מיני הגיגים של בני כיתתי, ואני די השתלטתי שם על העניינים.

אני זוכרת משהו אחד שאמרתי, "כשאני חוזרת הביתה אני אומרת למיטה שלי: אל תדאגי אני לא עוזבת אותך שוב".

היה עוד אחד, "אם תביטו קדימה תוכלו לראות הר, ומימין הר, ומשמאל, איזו הפתעה מרעננת, הר!"

סיימנו את המסלול השלישי ועפנו לאילת, היינו בטיילת, אחרי סיור קצר, התיישבנו כולם ודפקנו ארוחה בבורגר קינג, היינו הילדים הכי רעבים באזור, כי חיינו על לחמניות מתות וטרופית במשך שלושה ימים.

הדרך חזרה הביתה הייתה מחרפנת, ישנתי עד העצירה הראשונה, ואז כבר הייתה ערה למשך 4 השעות הנותרות, היו הרבה שירים, צחוקים וירידה משמעותית וניכרת באיי.קיו של כולנו.

 

לסיום, אני אוהבת את כולכם, אני לא מאמינה שאני י"בניקית ושזה היה הטיול השנתי האחרון בחיים שלי, כל האחווה הזאת תחסר לי, אני בטוחה, למרות שאני כזאת מפונקת לפעמים ונורא אוהבת לקטר, נהנתי בתכלס מכל רגע, גם כשפחדתי להסתכל על הנוף ולא הסכמתי לרדת ירידות תלולות ומסוכנות.

אף אחד לא האמין שאני אתקלח ערומה באמצע המדבר, אף אחד לא האמין שאני אשן בתוך שק שינה, אבל לפחות אני לא כמו חלק מהבנות בשכבה שלי שצרחו בבוקר לבנים "תעופו מפה, אני לא מאמינה שראית אותי בלי מייקאפ" וכדומה.

 

ועכשיו, תנגבו את הלכלוכית בעין, הנה קצת תמונות

אני וצאבי נשיקת סנדוויץ לדוד בטיילת, היה מצחיק אני אני אני אלי ואני - שפם! אלעדי ואני התחרפנות מטורפת באוטובוס הלל המורה לשעבר (היסטוריה ואזרחות) נרדם על ההר

 

אני, גל ודייויד מתחרפנים בברביקיו איתי ודייויד אני רוקדת בחוף הסיבה: נוד אני חולה על המחורפנים האלה סהר ואיציק עשו קעקוע חינה של בראץ

 

יאאלה עפתי מכאן,

הלוגו על החולצה השכבתית, מי אמר אלכוהוליסטים ולא קיבל?

XOXO,

סאפ.

נכתב על ידי , 18/11/2009 16:51   בקטגוריות בצפר, טיול שנתי, טיול, חברים, חוויות, צחוקים, תמונות, מסלולים, קיפוד, מקלחת, מדבר, אילת, שחרור קיטור, בית ספר, אופטימי, תרמילאים, מצחיק, לעצור את הזמן, חפירה, חברה, חברות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)