לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלומות הזויים


פאק!


חלמתי בלילה על מישהי שהייתה חברה הכי טובה שלי בתיכון. ולפני הצבא הקשר בינינו דעך ונותק לחלוטין. חלמתי שאנחנו גרות ביחד ושהיא נכנסת לחדר ומסדרת דברים ואז אנחנו מתחילות לריב על משהו ואני אומרת לה שהייתי בבית של חבר שלה ושמעתי אותו ואת החברה הכי טובה החדשה שלה שוכבים. ותיארתי לה בדיוק את הקולות שהם הוציאו ואת הרעשים ששמעתי ואת המילים שהוא אמר לה. 


מיותר לציין שלעולם לא הייתי עושה דבר כזה לאף אחד. החלומות שלי בוגדים בי.


 


עכשיו אני נזכרת שלפני זה חלמתי שאני הולכת לקוסמטיקאית שמתחילה להוריד לי שיער מהידיים עם סרגל ואומרת לי שזאת הדרך היחידה.


 


ואז התעוררתי והלכתי לשירותים, כשחזרתי קיבלתי סמס וגיליתי שהבת של המורה שלי לפיתוח קול ילדה היום בבוקר אז היא לא תבוא אליי לשיעור ואני עצובה (שמחה בשבילה כמובן אבל עצובה בשבילי), ועכשיו אני רעבה.


 


איזה שיתוף מידע מרגש קרה כאן עכשיו,


שאו ברכה,


ספיר.

נכתב על ידי , 16/9/2011 10:12   בקטגוריות אהבה ויחסים, תיכון, חלומות, חברות, סקס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חד וחלק


תעשו לי טובה, אני לא באמת חברה שלכם.

כל ההתבכיינות הזאת, הרדיפה, השיחות, זה לא בשבילי.

זה אולי מגעיל, אולי אגוצנטרי, אבל די, כמה אפשר להיות אינפנטילים.

 

אני לא מתעסקת בנושאי טלנובלות נעורים, לא כמה אוהב, מי מרכל וכמה השמנתי.

אני לא מדברת על כמה חמוד, איזה מתוק, ועל הסיקס פאק שמקשטת אותו.

אני לא עסוקה בזה, כי זה לא מעניין, בדיוק כמוכם.

 

אני שם רק בגלל שיצא וזה הגיל, שיצא ועכשיו אני בתיכון ואני צריכה לשרוד בין הדגיגים הקטנים.

אני לא צבועה, אני פשוט משועממת.

כשאני אומרת משהו למישהו, זה בשיא הרצינות, זאת האמת לאמיתה, כי לא מתאים לי להסתבך בשקרים עם גנון.

 

ולגבייך, פשוט תפסיקי כבר, יאאלה, הלכת, אז הלכת. שחררי גאדמיט.

 

נ.ב חשוב

אבא שלי היה מעורב בתאונת דרכים, איזה אידיוט סטה מהכביש ומחץ אותו בין שתי מכוניות. הרופא אמר שהוא היה יכול להיות נכה לכל החיים.

זה עדיין לא באמת חלחל אליי עמוק מספיק כל העניין הזה.

נכתב על ידי , 29/12/2009 22:23   בקטגוריות תאונת דרכים, אמת, תיכון, אנשים, חברים, חמוד, מתוק, גיל, שחרור קיטור, ביקורת, תקופה, שוליים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)