לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמרורי אזהרה


הבאסה עם זין גדול זה שהוא ממכר.

ואז נוצר מצב כזה שאני לא סובלת את הבנאדם אבל ממש אוהבת לגמור. 

יש קשר ישיר בין העובדה שהוא בן זונה לזה שהסקס כל כך טוב. רק בגלל כמות הנשים שעברה לו בין הסדינים. 

 

הוא כולו דיבורים. נצלן. אגואיסט. קשקשן. ילדותי. 

איפה שהוא בפנים נדמה לי שאני רוצה להציל אותו. להפוך אותו לנכון. 

זה מדהים כמה אפשר לא לסבול בנאדם ובאותו זמן לרצות שהוא ישים לב. איזה היגיון שבור. 

 

בכל מקרה. אני מנסה לסיים את זה עם הבחור השני. ״הנורמלי״ אני קוראת לו. 

אנחנו מדברים על להיפגש ולדבר והוא פתאום לא מחזיר סמסים. מנסה לשחק אותה קשה להשגה. הוא לא מבין שאני לא באמת משחקת איתו בחתול ועכבר.

 

שכבתי עם מישהו אחר יא נבך. 

וזה לא כל כך באשמתך. 

הלוואי שהיית מתאים. 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2013 04:43   בקטגוריות אישה, בחור, גברים, הוא, זין, חוויות, חרא, טמטום, יחסים, מיטה, מין, מכורים, מציאות, סיפור אמיתי, רגרסיה, רצונות דחופים, שחרור, שקרים, תובנות, תשוקה, תשומת לב, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, פסימי, סקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טנגו


שחררתי ודברים טובים הגיעו. ואז הם בלבלו אותי. שניהם. עם הנשיקות והמילים.

אז אחרי שעברה לי תחושת האופוריה והטשטוש, ואחריהם גם המרמור והבלבול, החלטתי פשוט להמשיך להיות. להיות אני. ומה שצריך לקרות יקרה.

העיקר שלא הורדתי תחתונים.

 

קצת אני של היום, ממסיבת היומולדת של שירני.. היה לי כיף בתוך השמלה הזאת


נכתב על ידי , 5/8/2012 22:28   בקטגוריות שחרור קיטור, אופטימי, אהבה ויחסים, תמונות, תמונה שלי, תל אביב, נשיקה, מערכת יחסים, מין, מילים, מחשבות ותהיות, טו באב, גברים, בחורים, אהבה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



get it out your system


נהיה לי חם, אז נפטרים מהסווטשירט.

לא התקלחתי אתמול. כשאני לבד ויש לי הזדמנות אני תמיד מסניפה את עצמי. לא חושבת שזה דוחה.

פתאום הבנתי שאני חייבת למצוא טקס אחר שיעזור למחשבות שלי לצוף. כי האוכל והשיער כבר לא נחשבים למשתפי פעולה, הם רק מפריעים לתהליך הזה שנקרא חיים.

 

הרכבת - באופן מאד משונה - היא המקום היחיד שאני יכולה להיות בו עצמי, לשתוק ולבהות ולהעשיר את עצמי מוסיקלית.

 

איזה חבל שאני לא מעשנת.

בעצם, איזה חבל שעישון הוא פעולה מזיקה ושאני לא עושה את זה כי אני מעריכה את הכישרון שלי ולא רוצה לאבד אותו.

מצד שני, אני רוצה גם את הפריבילגיה שקיימת למעשנים, הפריבילגיה החברתית. יש לחארות האלה מין קליקה כזאת. הם אוהבים אחד את השני בזמן שהם שורפים את הריאות ולא מדברים הרבה.

 

בשלב מסוים בחיים שלי אני בוודאי אכנע לרצונותיי השורשיים הגדולים ביותר, והם כמובן, הצלחה חברתית. למרות כל הבריחה הזאת בשנים האחרונות, אל תוך יצרי הכישרון שלי, שהחלטתי שחבויים בביתי, מול המחשב או במיטה. מתישהו אני אתמודד עם העולם האמיתי ואז אני בטח אעשן. 

 

בא לי להיות מאלה שמזדיינות בשירותים, אבל אני קבב

נכתב על ידי , 1/4/2011 20:44   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, פסימי, ביקורת, מעשנים, מין  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)