לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לעשות את הטוב ביותר


התפקיד שלי בצבא בעיניי שווה ערך לחור תחת של הומלס. באמת, זה נשמע זוהר ונחמד "זמרת בלהקה צבאית", אבל שובצתי ללהקה פיקודית, עם הופעות למיטב הסחלה הצבאי, ועם אנשים שלא ידעתי איך בדיוק אני עומדת להסתדר איתם שנתיים שלמות.

אז היה בכי, והיו קללות וטריקות דלת וניתוקי טלפון ואז ירדתי במשקל, (34 קילו והיד עוד נטויה ביצ'ס) והכל התחיל להשתנות. 

 

אני הופכת להיות בחורה קצת אחרת. לוקחת על עצמי קצת יותר אחריות וכבר לא כל כך מפחדת מעימותים ומאי נעימויות. 

אני חושבת שאני יכולה לומר שאני "מתמודדת בכבוד" עם החיים. ועם החרא שלפעמים צף.

אז נכון, לא קיבלתי את הטופ שבטופ, ונכון, יש לי מפקדים לא בשמיים, וחברים ללהקה שלפעמים יכולים להוציא מהדעת. אבל היי! מתוך כל החרא הזה אני הצלחתי לגדול ולצמוח ולהפוך לפאקינג בנאדם. אז נראה לי שאני צריכה להגיד תודה. (לא בפניהם כן? שלא יחשבו שיש להם קרדיט על העבודה הקשה שהשקעתי בעצמי).

 

ועד השחרור, כל מה שנשאר לי זה לקום כל בוקר ולזכור לחייך, ולעשות משהו עם היום שלי, ולא לצאת כל כך גיי בסוף של הפוסטים שלי כי זה די הורס את התדמית הקשוחה שיצרתי לעצמי כאן עם הפוסטים המעורפלים.

 

 

צ'או

נכתב על ידי , 25/3/2012 20:29   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, אופטימי, אהבה ויחסים, ביקורת, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WHAT'S ON MY MIND


אני סובלת מחוסר קיום. אני חייבת להשתחרר מהצבא, מה שיביא אותי קרוב יותר לשחרור מחיי "הקודמים" שכוללים את החברים שלי, הוריי, אחי והבית התקוע שלי.


פאק אני פשוט לא יכולה לראות את אמא שלי יותר, או לשמוע את הקול שלה ואת השטויות שיוצאות לה מהפה. היא אישה שאין לה כלום. אישה שהבעל שלה לא מכבד אותה, אישה ששונאת את העבודה שלה, שלא עשתה כלום עם החיים שלה, שרק מתלוננת כל הזמן וחיה בחלומות. 


ואבא שלי, בנאדם מבוזבז שנשלט על ידי כסף, או יותר נכון, חוסר בכסף.


ואחי הקטן, לא הולך לבית הספר כבר שנתיים. יושב בבית מול המחשב ומתנוון. עם זה אני חיה. מה אני אמורה לעשות? לחכות לרגע שאני אוכל לעוף מפה.


אבל כל זה לא יכול לקרות בזמן שאני בצבא. וגם שם, בצבא, הכל כל כך מטומטם. אנשים חיים בסרט. ואני נופלת בין הכיסאות ויוצאת פראיירית באופן קבוע.


 


היום אכלתי שטויות. קצת הפרזתי עם המנה המותרת. אוכל זה טיפשי!


 


וקיבלתי מחזור! באיחור! וכמובן שעם המזל שלי אני יוצאת לאבט"ש בפאקינג רמלה ביום שני, וככה בשביל לעטוף את המתנה הנפלאה הזאת שקיבלתי מהצבא אני אצטרך לעשות אותו לבד, בלי אנשים שאני מכירה ולסבול מכאביי מחזור.


החיים שלי דבש. באמת! 


 


 


ונכון, מה שצריך לקרות יקרה וקורה וקרה ובלה בלה בלה. אבל סעמק, די כבר

נכתב על ידי , 17/3/2012 23:00   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור, פסימי, עבודה, אבאמא, אבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I TRY


שאננות? או שמא הבנה שמה שצריך לקרות יקרה?

אני לא יודעת. 

נראה לי שאני מנפחת את הכל יותר מידי ואולי האמת היא שאני בכלל עצלנית לא קטנה.

 

ולנושא אחר,

FIND ME SOMEBODY TO LOVE

פליז?

נכתב על ידי , 16/3/2012 19:10   בקטגוריות צבא, פסימי, שחרור קיטור, אופטימי, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)